Sorular
Herkesin hayatına kimse karışabilir mi?
Evet, sorularım saçma ekseriyetle. Evet, tarzım herkese göre değil. Saçmalarım, abuk sabuk soru sorarım, kafama göre. Sıkılan bir zahmet engellesin. Ben sıkılmayan, uyan ya da uymasa da saygı duyan herkesle yoluma devam...
100bin sıralamali bir üniversiteden mühendislik bitirsem?
İş bulamaz mıyım? İş bulsam maaşım hep düşük mü kalır?
Hicri yılbaşında neler yaptınız?
Dün hicri yılbaşıydı. Yeni başlangıçlar yaptınız mı😬
Bekar hiç evlenmemiş bir erkeğin, boşanmış ve çocuğu olan bir kadınla evlenmesi uygun mudur?
Ne gibi problem olabilir
Geceniz nasıl geçiyor üyecikler?
Aynaya baktım, uykusuzluktan öcüye benziyorum, çok çirkinim moralim bozuldu 😔 güya yarın iş görüşmesine gideyim dedim, bu tiple beni kim alır, acil uyku lazım bana gözaltım morlaşmış, çirkinleşmişim, boka benziyorum
Okullar neden geç kapanacak bu yıl?
26 Haziran saçma değil mi bu sıcakta okula mı gidiyorlar
Chatgpt'den ilişki tavsiyesi alıyor musunuz?
Sanırım benimki benden bıktı. Umarım istediğin cevabı alırsın da rahat edersin diyor.
Uçakta tanıştığım sporcu Azeri erkeği sosyal medyada nasıl bulabilirim?
Bu uçuşta olan Azeri grup erkek vardı. Büyük ihtimalle sporla uğraşıyorlardı. Kanat arkasında oturuyorduk, numara olarak 30 diye hatırlıyorum. Bir tanesiyle bayağı konuşmuştuk ama sosyal medya alamadan ayrılmak zorunda...
Gerçek hayatta 4N1K gibi grupta tek kız olup hepsiyle kardeş gibi arkadaşlık mümkün mü?
ilk çıktığı andan beridir dizinin bağımlısı oldum ve hâlâ da tekrar tekrar izliyorum bölümleri. ben de yaprak gibi grupta tek kız olmak isterdim, birbirlerine kardeş gözüyle bakmaları çok güzel bence. Ali'nin âşık olması...
Çok kötü duygusal boşluktayım bu nasıl geçer?
Hayat devam ediyor ama aşırı eksik gibiyim. Sevgilimden ayrıldıktan sonra oldu.
Bana, geceye , ve umudunuzu solduranlara bir şarkı bırakır mısınız?
https://youtu.be/pIBJJd-zpnk?si=B1-q6rk_55orPz7_
İyi anne baba gerçekten Allah’ın lütfu mu, sevgisiz bir ailede büyüyen biri ne hisseder?
25 yaşındayım 7 yıl geçti ailemden ve evimden ayrı yaşıyorum herhangi iletişim sevgi vs yokta zaten özlediğim de değil hani ama hala ağlıyorum yaşadıklarım yüzünden ve gerçekten iyi anne babanın Allah'ın çok büyük bir...
İnsanlar neden sahte?
Seviyorum diyor, aldatıyor, seviyorum diyor, arkandan konuşuyor, dost görünüp düşman oluyor. İnsanlar iğrenç değil mi
Tıp dışında okunacak bölüm yok mu?
Herkes işsizlik var diyor. PC mühendisliği için bile ne var peki ne okunur
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer