Sevgilim tarafından ghostlandım ve mesajlarımı görmüyor nasıl daha iyi hissedebilirim ve bunu nasıl atlatabilirim?

3 aydır sevgiliyiz, yılbaşı için hazır izinliyken il değiştirip ablasında kalmaya gitti. Öncesinde hiçbir sorun yoktu. Ama gittikten sonra ne geldim dedi ne başka bir şey, yılbaşı gecesi "yazmadığın için teşekkürler, mutlu yıllar" yazdım. 15 dakika sonra "mutlu yıllar güzelimm" yazdı. Bu son mesajı oldu. Sinirlendiğim için görüldü attım, ertesi gün akşama kadar yazmadığı için ben yazmayınca sıfırmışız dedim ve bu mesajı görmedi, sonra öldün mü yazdım onu da görmedi. Bugün öğleden sonra uzun bir şekilde görüşmek istemiyorsan söyle yolumuza bakalım ama bu tavır sana yakışmıyor bana net ol tarzı şeyler yazdım. Fakat hiçbirini görmedi. Sosyal medyadan da silmedi, engellemedi. Hiçbir yaşam belirtisi göstermedi yani kısaca. Şimdi boş ver hayatına bak diyeceksiniz ama bir açıklama bile yapılmadığı için gerçekten çok kötü hissediyorum. Ve daha düne kadar hiçbir sorun yokken bir anda ortadan yok olması canımı çok sıkıyor. Sürekli aklımda. Nasıl kendime gelebilirim? Daha önce hiç ghosting denen bu şeyle karşılaşmamıştım kalbim acıyor.
Sevgilim tarafından ghostlandım ve mesajlarımı görmüyor nasıl daha iyi hissedebilirim ve bunu nasıl atlatabilirim?
Cevapla