Sevgilimin ablasını boş yere mi kafaya takıyorum yoksa içgüdülerim mi haklı 🤔?

geçen yıl sürekli iç içeydik iyi anlaşıyoduk ablasıyla sonra sevgilimle bi dönem ayrıldık beni her yerden engelledi ablası sonrasında biz barıştık ama ablasına çok canım sıkılıyo sürekli yazıyo hiç çocuğu olmamış olmuyo sanırım 35 yaşında kadın ama bana göre hiç olgun değil sürekli nerde kaldın mesajları ne zaman gelcen mesajları evde ses duyuyo sen mi geldin yazıyo dün yılbalı gecesi yaptı bunu beraber olduğumuzu biliyo sen mi geldin yazıyo daha saat 12 olmamış sürekli bana ablamı kafaya takmycaksın onun seninle hiç derdi yok bazı şeyleri görmezden geliceksin diyo herkesin aile dinamiği farklı diyo ama ben hoşlanmadığım için bazı şeyleri gereksiz büyütüyorum

Sevgilimin ablasını boş yere mi kafaya takıyorum yoksa içgüdülerim mi haklı 🤔?
Cevapla