Yılbaşı kutlamayanlar neden kutlamıyor, yalnız mıyız burada 🎄?

Zekâ geriliği göstergesi olduğunu düşündüğüm için kutlamıyorum.

Yılbaşı kutlamayanlar neden kutlamıyor, yalnız mıyız burada 🎄?
Cevapla