Yılbaşı kutlamak sizce de saçma mı, neyi kutladığımızı gerçekten biliyor muyuz 😅?

tam olarak neyi kutluyoruz? Tek değişen sayılar yani bi faydası olmuyor bize bi şey getirmiyor hani geçen sayıyı mı kutluyoruz? tamamen özentilik başka bir şey değil

Yılbaşı kutlamak sizce de saçma mı, neyi kutladığımızı gerçekten biliyor muyuz 😅?
Cevapla