Yılbaşına yalnız giriyor gibi hisseden var mı, aileyle olsanız bile?

Ailemle giricem yeni yıla her yıl olduğu gibi ama yalnız giriyormuş gibi hissediyorum

Yılbaşına yalnız giriyor gibi hisseden var mı, aileyle olsanız bile?
Cevapla