Evde yalnız kalınca diğer aile üyelerini özlüyor musunuz?

Evde yalnız kalınca diğer aile üyelerini özlüyor musunuz?

Oh be ev bana mı kaldı diyorsunuz😀😀

Evde yalnız kalınca diğer aile üyelerini özlüyor musunuz?
Cevapla