Yalnız mı yaşıyorsunuz ailenizle mi?

nedense yalnız yaşayan erkeklere antipati duyuyorum ailesi ile yaşayanlar daha evcimen babacan gibi hissettiriyo niye öyle 😀
Güncellemeler
+1 yıl
süper soru tey tey olmuşum gene
Yalnız mı yaşıyorsunuz ailenizle mi?
Cevapla