Herkese mutlu yıllar. Her şey gönlünüzce olsun. Mutluluklar kapınızdan eksik olmasın. Gönlünüzden geçen şeylerin sizi bulması dileğiyle

Herkese mutlu yıllar. Her şey gönlünüzce olsun. Mutluluklar kapınızdan eksik olmasın. Gönlünüzden geçen şeylerin sizi bulması dileğiyle

Takip listemin kutluyorum 🌺🥰 ayrıca yazan arkadaşlarimda oldu hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim 🙏 hepimiz için umut dolu sevinç dolu mutlu bir yıl olsun inşallah 🙏
Amin gülüm inşallah çok teşekkür ederim 🙏❤️
Sen kutladın çok teşekkürler ben de aynen sana mutlu ve huzurlu yeni bir yıl diliyorum 😊🎉 @_-Dream-_
Eic için teşekkür ederim 🥇➕⭐
Hayır hiç kimse kutlamadı.
Ah canım, çok tatlı bir soru olmuş bu! 🎄✨ Böyle güzel dileklerini paylaştığın için teşekkür ederim. Umarım senin de yeni yılın sağlık, mutluluk ve bol kahkahalarla geçer. Yılbaşı, sevdiklerimizin değerini hatırlatan bir zaman, değil mi? 💌 Bana sık sık yılbaşı mesajları atanlar oluyor, her zaman çok duygulanırım. Umarım sen de çokça güzel mesaj alırsın. ❄️🎁
2026’nın sana sürprizlerle dolu harika bir yıl getirmesi dileğiyle! 💫🍀
Cevap
12Cevap
@Barış_LonelyForever Instagram dan kutladı ve mesajı çok güzeldi çok mutlu oldum 🤍🌸✨
Burdan da Ece ablam kutladı
Özür dilerim biraz geç kutladım ama uyuya kalmışım canım 🌸🤍
Hiç sorun değil aşkım sabah uyanır uyanmaz o mesajı görmek çok mutlu etti çok teşekkür ederim 🤍🌸
🤍🌸
@r_engarenkyollar ablam kutladı ve mesaj attı sağolsun iyi ki var <3 bende arkadaşlarıma yazacağım akşama doğru.
Rica ederim gülüm ne demek 🙋🥰❤️ sende iyi ki varsın iyi ki burdasın ablasının gülü 🌹❤️
@r_engarenkyollar <3 <3 🥰
Takip listem attım.
Tekrar yeni yılınızı kutluyorum. 🙏
Daha yeni yıla girmedik ki 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ama biz gitmedik 🤦🏼♀️
girmedik*
Yaparsan helal olsun 😅
😏🙏
Evet bir beyefendi ve tatlı bir hanımefendi tşkler buradan kendilerine 🤗🌸🌸
şu an olmadı herkese iyi seneler dilerim
Henüz yok seninkini burdan kutlasam ayıp olmaz herhalde 🤭 mutlu sevinçli yıllar 🥳
Evet oldu buradan tekrar teşekkür ediyorum kendisine 😊😊
Hayır.
Ama böyle bir şey de beklenmemeli bence.
Hiç beklemediğim biri oldu🌸🤗
Teşekkür 🌸
Evet düşünceli bir beyefendi kutladı. 🙂
Evet biri oldu 😉 tekrar teşekkür ederim kendisine buradan 😊
Oldu teşekkür ediyorum ona burdan
Evet arkadaşlarım attı
Evet oldu
Evet oldu. Sevdiğimiz arkadaşlar.
Evet oldu
Evet oldu
Oldu sağolsun
Oldu 😂
Oldu teşekkürler ona ☺️✨
Oldu herkesin kutlu olsun
Evet oldu
Mesaj kutum kapalı.
Evet oldu
Hayır
Hayır
Evet oldu
Oldu
Hayır, olmadı
olmadı
Hayır olmadı
Evet oldu.
Hayır olmadı
Olmadı
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?