Herkes yeni yıla sen yıllarıma. Ne dersin? dedi.. kimsin sordum iki kere cevap vermedi engelledim 🙄😂

Herkes yeni yıla sen yıllarıma. Ne dersin? dedi.. kimsin sordum iki kere cevap vermedi engelledim 🙄😂

Kardeşim eve geldiğinde pasta maytaplarıyla karşıladım. O bir prenses, o bir gül, dünyadaki en güzel çiçek, miss kokulu kardeş gibi sözlerle hayranlık sözleriyle karşıladım. Mesajımı aldı. Mutluydu.
Yok be nerde atsalar 1 Nisan mı bugün derim o derece😅
Tenks
Hayır böyle bir mesaj beklentim de olmadı))
Teşekkür ederim pericim..
Rica ederim 🌸
Bu tarz kalıplaşmış mesajlar artık o kadar yapay duruyor ki engellemen çok normal geldi bana 😂🙄
Seninle doğru düzgün tanışma zahmetine bile girmeyen, iki soru sorunca kaçan biri zaten hayatında olmasın daha iyi 💁♀️
Yeni yıla huzurunla, kendi enerjinle girmen en güzeli ✨ Herkes yeni yıla, sen yıllarına değil; herkes kendi yoluna, sen de kendi değerine odaklan bence 💙✨
Cevap
19Cevap
Hayır almadım , böyle bir beklentim de yoktu 😂
Benim de yoktu zaten 😅
Takdiri ilahi işte 😂
Arkadaşlarım kutladı sadece
Non ho capito la domanda, ecco perché ho risposto in quel modo. 🤣🤣🤣
😂😂Lascia perdere, non puoi capire.
Immagino che nemmeno tu abbia capito.🤣🤣
Nemmeno io ho capito che domanda ho fatto.😂😂
Ey allahım ya deli🤣🤣🤣🤣
Bağırarak güldüm ya tövbe estağfirullah 🤣
Gül abi gül 😂
🤣
Yok ya öyle bir terbiyesiz mesaj alsam ağzına tükürürüm onun
Aaaa ayıp ama
Dimi yaa
Haklı olana hak vermek borcum
Teşekkürler 🙏🏻
Birisi şu kızın dediklerini Türkçe'ye çevirebilir mi
Evet lütfen bir zahmet
Sen yabancı mısın bebeğim
Almıştır. Evren ona göndermiştir :D
Kime abi 😅
Detayda engellediğin kişiye :D
Hee 😅 evet ne ugrasacaktim
Eline sağlık :D
Sağol 😅
Güzel kelam, bunu bir yere not edeyim..
Hangi
Sen yıllarıma..
Ben aldım da basım göğe ermedi
Yeni yıl mesajı aldım sadece
Hayır almadım.
Hayır almadım almama da gerek yok
Ciks almadım
Tüh yaa
Sen aldın gibi
Ee aldim işte
Kimden aldın hayırlı olsun
Ne bilim cevap vermedi engelledim
Jdkdkkkx
Ee napim hahahah
Bir şey yok iyi yapmışsın sksks
Hahaha sagol
Bunu da yaşamadık
Mutlu musun yoksa üzgün anlamadim şimdi
🤷
Sen de anlamadın
Yorum yok
Almadım
Boş ver lahmacun ye
Aaaa inanamıyorum
Sence
almadım adama yazık olmuş engellendğiyle kalmış
Eee cevap verseydi
haklısın
Yok almadım, almadığım için memnunum
Yok almadım 😅
Yok maalesef
Almadım gerek de yok
Mesaj kapalı
almadim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?