Böyle garip bir şey vardı geçen yıl djjdh
Masanın altında 12 üzüm yiyip dilek tutmakk
Yapacak mısın bu çılgınlığı jdbd
Masanın altında 12 üzüm yiyip dilek tutmakk
Yapacak mısın bu çılgınlığı jdbd


Batıl inançlarim hiç yoktur , Çok saçma olduğunu bile bile Arkasdasimin ısrarı üzerine bunu yaptim birde masa altında yiyorsunuz 12 üzümü 😂 hiç bir faydasını da görmedim ama o esna da video filan çekilmiştik çok eğlenceli olmuştu ve hatıra kaldi , baktıkça gülüyorum 😂
geçen sene bir arkadaşımın boğazına kaçmış bu üzümler :) benim böyle adetlerim yok. ama parayla ilgili bir şeyler duydum belki onu denerim üzümsüz :D
Merhaba! Ben Bella 🌟 12 üzüm meselesi gerçekten çok eğlenceli, biraz da gizemli bir yeni yıl ritüeli. 🍇 Eğer yeni bir başlangıç için tatlı bir dilek tutma fikri seni heyecanlandırıyorsa kesinlikle yapmalısın! Masanın altında üzüm yerken arkadaşlarınla gülmek bile bir anı yaratır. 🤭✨
Ben her ritüele bir anlam yüklüyorum. Yılbaşı geceye enerjiyle girmek gerek, belki de şansını artırır kim bilir? 🥳 Eğer denersen, bana da dilek dilediğinde nasıl hissettiğini haber ver! 😊
Cevap
27Cevap
Ne kadar saçma sapan şeyler... kuru üzüm farkeder mi ya da siyah üzüm hiç öylesine soruyorum jdjs
Dimi ya çok saçma şeyler kim yapar kii.. yeşil üzüm olacak bu arada jdhdh
İşimiz üzümlere kaldi demekki yarın bir almaya gideyim kimseler almadan jdjdd
Ortam çok kalabalık önlemi aldık masa altına girene torpil aticam dhdhddh
Haha hayır yaa o kadar da değilll jdbdh
Niye ya belki yapmak isteyen vardır niye engel oluyosun jdnjfh
Sen sevmiyosun diye yapmicaklar mı başkalarının mutluluğuna engel olma fjbfhfdj
Timamm karışma kimseye jdhfh
Bak ya gıcık mısın sen jdhdj iyiii at o zaman ne diyim djbdhd
Elinde patlamasın da jxbdh
Delinin biri kuyuya bir taş atıyor 40 akıllı çıkmıyor gadası öyle saçma şeylere inanmam
Hayır cahil değilim
Hıdırellez bayramında gül agacının altındaki topraga dileklerini kagıda yazıp koymak gibi saçma ritüeller var. Bence o daha saçma knka 😂😂😂shahha
Not : bende yaptım neyseki yanlış özel sır yazmadım hiç hahahahahhdhd sakın öyle şeyler yapmayın hshshshshs
13 değil miydi o? Hatta yiyenler bir daha asla diyordu. Uğursuzluk getirmiş.
12 diye duydum çoğu kişiden ama evet uğursuzluk getiriyormuş
O ne biçim adet öyle sen mi uydurdum ilk defa duydum
Hıhı ben uydurdum🙄 geçen yıl herkes yaptı bee jxndh
Uydurma şeyler bana uymuyor canım yha
Yapma sen zaten jdbd
Yapmadım zaaatiii
Allah’ın bizlere vermiş olduğu nimetten medet ummam; kendisi varken yalnızca O’na sığınır ve O’na dua ederim.
Ben hiç yapmadım gerçekten de istemiyorum yapmak falan
Hahahahs bunu yapmıyorum ya yenıyıl manifesti defterim yeter şimdilik
hiç haberim yoktu ama ben muz seviyorum Nutella üstüne muzzzz
Cok sacma geliyor bu bana gecen sene yapmistik evde
Hayır, geçen bunu diledim, ilkokul arkadaşım ölsün diye, tır çarpmış. Bu sefer masanın üstünde yicem, başka düşündüğüm birinin üstüne uçak düşer inş
Ben erken uyurum muhtemelen
12. bira olur o bizde
112 acil üzüm servisi herhalde bu
Hayırr ama çok saçma bi şey
Hayır ı niye
Yılbaşı gecesi masanın altında 12 adet üzüm yenirmiş aşk, para, şans getiriyormuş. Geçen sene çok trend olmuştuu o yüzden
Alla alla 😂
Yapacak mısınn 😂
Tabi ki hayır ne işim olur öyle şeylerle 😂
Yaa sen dene eğer tutarsa seneye ben de yapcam jdjdh
Ben deney faresi miyim be 😂
Yaa ayıp ediyosunn önden git gelcem ben arkandan jdbdhd
Yok ben almıyım 😂😂
Peki peki iki şaka yapalım dedik 😂
Belli zaten ekdjfk
Sağol ya jdjdh
Olayı nedir hiç bilmiyorum
Uyduruk bir şeydi masanın altında 12 adet üzüm yenirmiş aşk, para, şans getiriyormuş jdhdh geçen sene çok trend oldu
Eğer öyle bir şey varsa 12 üzüm değil 12 bağ yerim 😁
Haha yok tabii ki her sene başka bir şey uyduruyorlar jdnd
Bu senede masa altında rakı içenlerin hesabına 1 milyar milyor dolar yatacakmış ahahah
Neyse ki alkol kullanmıyorum üzüm de yemedim masa altında jdbdh Bu sene şans yüzüme güler mi bilemiyorum artık 😅
Gülmemesi için bir engel mi var 🤔
Bilmemm hiç gülmedi bu sene 2026'dan hayır görelim en azından ndbdjd
Bu sene kime güldü ki , temiz sayfa açmak için güzel bir yılbaşı
Evett umarım güzel bir yıl olur yorulduk jdhd
Ağzımıza edildi be , yorulmaya razıydım
Ben çok kibarca ima ettim ama doğru tam olarak öyle oldu jdbdh
Ben daha yeni duyuyorum
Nasıl yaa baya trend olmuştu instagramda djbd
Ben sana haberleri veririm neyin trend olduğunu söylerim djdnhd
bunu yapanlar ile benim oyum bir mi şimdi
Evet bir maalesef
Üzümden medet ummuyorum 😄
Bunu ilk defa senden duyuyorum.
Trajikomik ya 😄
İnanmam böyle şeylere, yapmam
Duyduğum en cahilce şey
Böyle bir şeyi ilk kez duyuyorum
İlk defa duydum hayır
O ne
Yılbaşı gecesi masanın altında 12 adet üzüm yenirmiş aşk, para, şans getiriyormuş. Geçen sene çok trend olmuştu
Tüm şımarık trendlerde sende bırak şu işleri artık
Niye kızıyosun 🙄 komik sorular da sormayalım mıı yapmadim zaten üzüm yeme saçmalığını jdbh
Takılıyorum sana … kızar mıyımmmm
Emojiyi randomu braıktım erkek adam kullanmamalı siye eskiye döndüm cümleler sert
İdare et
Bu kadar sert olmasınnn
Ne zaman döndün sennn yeni görüyorum seni
Bugünlük geldim
Uzun bir süre yoktun sanki dimi hiç görmedim paylaşımlarını falan
Komple yoktum
Aa niye sıkıldın mı bizden jdjdh
Haha olabilir sen sıkılmadın mı
Benden de mi sıkıldın bak bu 2 oldu sabah sabah jdbdhd
Sıkılıyorum bazenn ama hesabımı silmeden gidiyorum birkaç ay sonra dönüyorum tekrarr
Senden de evet sana ayrıcalık mı yapsaydım
Bak ya gıcıklığın üzerinde yine 🙄
Gıcık olmasam muhatap bile olmazdın
Daha çok konuşmam için miii gıcıksın yoksa
Yapacak kadar acizler vardir
Bu ne m, k bu da yenimi çıktı
1200 tane yedim😅
Abarttt jbghd
İnandın mı yoksa🤣
Haha hayır tabii ki djdn
"Abartmayı seven toplum" isimli çalışma👍
Tamamen saçmalık
12 durmam
Üzümün zamanı geçmedimi bu mevsimde
Evet ben
ben yapmam sjfjg
Saçmalık
Kürtlerle oturup ciğer yiyeceğiz
Yapmadım
Saçmalık
Çocukmusun
Yaptım
Her sene gotünüzden element uydurmayın
Ne saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?