Kimler bu yılbaşında masanın altında üzüm yiyecek?

Kimler bu yılbaşında masanın altında üzüm yiyecek?

Olmaz öyle saçma şey ya😀😀

Acaba kaç tane yemek gerekiyor dileklerin gerçek olması için 😂😂

Güncellemeler
1 yıl
Bolluk ve bereketin simgesi olarak anılan üzümü masa altında yemek şans ve bereketin devamı olarak nitelendiriliyor. Her üzüm için bir dilek tutulur ve bunun gerçekleştirileceğine inanılır. Üzüm ritüelinin diğer amacı ise yılın bitimini kutlamak ve yeni yıla temiz bir başlangıç yapmak
Kimler bu yılbaşında masanın altında üzüm yiyecek?
Cevapla