Yeni tanıştığım biri tatile gidip az yazınca anlayışla mı karşılamalıyım?

iki gün önce birisiyle tanıştım bana hemen bir gün sonra gezmeye gideceğini söyledi şehir dışına arkadaşlarıyla birkaç günlüğüne yılbaşı tatılınden dolayı ilk tanıştığımız gün sabaha kadar telefonda konuştuk yani bana karşi ilgiliydi ama Daha önceden haber vermişti gittiğim yerde yazamazsam falan kusura bakma diye cuma günü gelince Daha çok müsait olurum diye sizce anlayışla karşılamalı mıyım

Güncellemeler
5 ay
Ne düşünüyorsunuz?
Yeni tanıştığım biri tatile gidip az yazınca anlayışla mı karşılamalıyım?
Cevapla