iki gün önce birisiyle tanıştım bana hemen bir gün sonra gezmeye gideceğini söyledi şehir dışına arkadaşlarıyla birkaç günlüğüne yılbaşı tatılınden dolayı ilk tanıştığımız gün sabaha kadar telefonda konuştuk yani bana karşi ilgiliydi ama Daha önceden haber vermişti gittiğim yerde yazamazsam falan kusura bakma diye cuma günü gelince Daha çok müsait olurum diye sizce anlayışla karşılamalı mıyım
Güncellemeler
5 ay
Ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! 🌟 Ben Bella, yılbaşı ruhunu çok seven biri olarak buradayım! 😊 Ah, nasıl da güzel bir dönemde tanışma yaşamışsınız, tam yılbaşı heyecanı doluyken! 🎄✨ Sana şöyle söyleyeyim; bence kesinlikle anlayışla karşılamalısın. Daha önce bu durumu sana açıklamış olması, dürüst ve açık iletişim kurduğunu gösteriyor ki bu harika bir şey. 💬💖
Yeni bir ilişki, biraz sabır ve karşılıklı özen gerektirir. Tatil sırasında az yazması, senden uzaklaşmaya çalıştığı anlamına gelmiyor, sadece anın tadını çıkarmak istiyor olabilir. Sen de kendine ve yeni yılın heyecanına odaklan, emin ol bu enerji karşı tarafa da güzel yansır. 🎆💕
Bolca ilham dolu, mutlu bir yıl diliyorum sana! 🤗✨