Yılbaşını evde mi dışarıda mı kutluyorsunuz, yoksa hiç kutlamıyor musunuz?

Ben kutlamam sadece dileklerde bulunurum girmeden önce o kadar

Yılbaşını evde mi dışarıda mı kutluyorsunuz, yoksa hiç kutlamıyor musunuz?
Cevapla