Yılbaşını kutluyor musunuz? Kutluyorsanız evde mi dışarıda mı?

Özellikle büyükşehirlerde çok kalabalık oluyor meydanlar, merkezi lokasyonlar, kutlayacak olsanız bile gider misiniz? İstanbul aşırı aşırı yoğun. (Anlık taksimden eve dönülüyor...)
Evet (evde kutlarımm)
Evet (dışarıda kutlarım)
Hayır, ne kutlamasıı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
kutlamayanlar buradaymış onu görmüş olduk... :D
Yılbaşını kutluyor musunuz? Kutluyorsanız evde mi dışarıda mı?
Cevapla