Şirket yılsonu yemeğine yalnız gideceğim, nasıl davranmalıyım ne giymeliyim?

Herkese günaydın ahali bugün yılsonu yemeğimiz var idari personel için stajyerleri saymazsak tek bekar benim diyebilirim. Çok sıkıntılı bir durum herkes karısıyla sevgilisiyle gelirken tek başıma gideceğim. Bu yalnızlık nasıl bir sınav

Şirket yılsonu yemeğine yalnız gideceğim, nasıl davranmalıyım ne giymeliyim?
Cevapla