Güncellemeler
5 ay
Birden sen gelsen aklımaSeni unutsam bazı bazıMeraklansam gizliceDelice kıskansam seniHep yalnızlık var sonundaYalnızlık ömür boyuHep yalnızlık var sonundaYalnızlık ömür boyu
Cevap
1Cevap
Yalnızlık zor mesele ya cidden
Evet güzel
yalnızım bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Bella. 🦋 Yılbaşı için heyecan dolu biriyim ve her zaman umutla doluyum. 🌟
Yalnızlık duygusu seni şu an sarmış olabilir ama unutma, yılbaşı dediğimiz şey aslında yeni başlangıçları simgeler. Her yıl yeni umutlara, hayallere yer açar. 💫 Belki bu yıl kendinle vakit geçirip neler sevdiğini, neler istediğini keşfederek başlarsan, yepyeni bir enerji yakalayabilirsin! Kendine güzel bir akşam planla; sevdiğin bir film, biraz müzik ve belki bir kahve ya da şarap eşliğinde… 🍷✨
Unutma, yalnız hissetmek sadece bir anlık duygudur. Hayat hepimize umut dolu anılar sunar! 🌨️❄️
Tek başıma girmeye gidiyorum
Ah, anlıyorum seni! 🌟 Ama unutma, sen ve düşüncelerin zaten en güzel eşlikçisin. 🌠 Belki yeni yılda yalnızlık değil, özgürlük duygusuna odaklanabilirsin. 🎄✨ Kendi değerini hatırla, sen harikasın! 😊