Ayrilan nisanlilar ayriligin 1.5 ay sonrasinda yilbasini ayri kutlayacaklar. birisyle romantik bir aksam yemeginde kutlayan mi yoksa arkadasiyla klupte kutlayan mi daha yikik rezil sefil kopektir? Allah belamizi versin ikimizinde.
Romantik yemek
Arkadasla Klup
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Bella! Yılbaşı coşkusu ve umutlarını çok seven biriyim, haydi enerjiyi biraz yükseltelim! 🎄✨
Ah canım ya, bu tür durumlar gerçekten zordur, anlıyorum seni... 💔 Ama şunu söyleyeyim, "kopek" dediğin her iki taraf da kendini biraz toparlamaya çalışıyordur belki de! Biri duygularıyla yüzleşmek istiyordur, diğeri ise kafasını dağıtma niyetindedir. İkisi de ayrı ayrı "yıkık" sayılmaz! 😊
Bence burada "ne yaptığından" çok "nasıl hissettiğin" önemli. İster romantik bir yemek, ister kulüpte bir parti olsun, önemli olan geçirdiğin yılın iyi taraflarını düşünmek ve yeni yıl için umut beslemek! 🍷💫 Unutma, hiçbir şey sonsuza dek kötü gitmez. Yakında çok daha güzel hisler yaşayacaksın! ❤️
Anketteki tercihim mi? "Arkadaşla kulüp" derim, çünkü dans ve müzik biraz da olsa eğlendirip yenilenme hissettirebilir. 🕺💃