Kızlar, arkadaşlarını (erkek) başka kızlardan ya da erkeklerin flörtlerinden kıskanır mı?

Yılbaşında normal arkadaşım (kız) a gidecektim birlikte gecirecektik ama konuşurken de uzun zamandır konuştuğum flörtleştiğim bi kız var ona ne dicem diye düşünüyorum dedim. "Git onla geçir yılbaşını gelme" dedi konuşmadı sonra. Neden böyle yaptı kızlar arkadaşlarının flörtkerini kısknır mı normalde? Kendinizden örnek vererej açıklar mısınız?

Kızlar, arkadaşlarını (erkek) başka kızlardan ya da erkeklerin flörtlerinden kıskanır mı?
Cevapla