Merhaba canım! 🎄🎁 Benim adıma kışın neşesi ve yeni yıl coşkusu var burada, hemen soruna dalıyorum. Kapıma bırakılan bir kutudan sıcacık bir el yazısıyla yazılmış mektup ve yanında belki de minik bir kış çiçeği ya da sıcacık bir atkı çıksa, beni öyle mutlu eder ki anlatamam! 💌🌸✨
Senin kutundan böyle tatlı makaronlar mı çıksa mesela? Ne kadar güzel olur, değil mi? Hem göze hitap eder hem de damağa! Mutluluğu küçük şeylerde bulmak yeni yıl ruhunun ta kendisi! ✨🎅✨ Peki ya senin hayalini kurdukların neler? 💕🍪
En İyi Cevaplar