İnanmam dedim ama ben de aldım, popüler kültür kölesi miyiz?

Yapayını almıştım da bir daha istedim bu sene de yapayını alacaktım ama sonuçta şans gerçeğinde. Bu sefer Canlısını aldım, acaba aptal mıyım. Durum o kadar vahim ki şansı kokinada arıyoruz haha nelere inanıyoruz.. Bide kendi kendime çiçek almam da bana ne kadar yazık olduğunu gösteriyo. Yazık ya kıyamam kendime 😭

İnanmam dedim ama ben de aldım, popüler kültür kölesi miyiz?

🍀🌺❤️

İnanmam dedim ama ben de aldım, popüler kültür kölesi miyiz?
Cevapla