Harp okulundayim çok bunaldım desteğinize ihtiyacım var?

2 sınıfım deniz harp okulu okuyorum biraz bunaldim daha önümde 3 sene var hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor yeni yıl kutlayacak herkes mesela ben okulda olucam o an herkes gezecek ben okulun içinde olucam artık ben tepkisizlestim mahkum gibi hissediyorum kendimi bir kız arkadaşım var biraz o kendimi iyi hissettiriyor sınıf arkadaşım o da olmasa nasıl geçer bilmiyorum bir tavsiye verin
Güncellemeler
5 ay
Sorumu geri alıyorum psikolojimi daha da çok bozdunuz hilkat kabileleri gibi
Harp okulundayim çok bunaldım desteğinize ihtiyacım var?
Cevapla