Yılbaşında doğum gününde hediye alan insanlar çok şanslı değil mi?

Hiç arkadaşım yok bazen denk geliyor video herkes birbirine sabun bile alıyor o kadar tatlı kız çok özeniyorum keşke biri de bana hediye alsa diyorum bir arkadaşım aynı sınıfta aynı KYK da aynı odadayız arkadaşım o vardı yapalım mı dedim birbirimize hediye alalım mı dedim yılbaşında kendi arkadaşlarıyla berabermiş sanırım herzaman yalnız kalıcam.

Yılbaşında doğum gününde hediye alan insanlar çok şanslı değil mi?
Cevapla