Çiçek almaya geldim, ‘olmaz ille de kahvemizi içeceksiniz’ dediler 😂😂 Çiçekçi arkadaşımın olması bazen bazı durumlar da artıya geçiyor.. 😂 Kokina almayan hemcinslerim varsa buradan sesleniyorum.. istemediğiniz kadar var, hemen göndereyim 😄🎄🌿
Kokina çiçeğinin yeni yıla şans ve bereket getirdiğine inanır mısınız?
Batıl inançlar işte tamamen popüler kültür ve kapitalizm dayatması ama koca yürekli erkekler sevgilileri mutlu olsun diye yine de alıyor😃 şans getirip getirmemesi önemli değil önemli olan düşünüp alabilmek