Bu aralar doğru düzgün iş ilanı yok gibi. Yılbaşından dolayı mı?

Fabrika işi arıyorum ama doğru düzgün ilan yok. Acaba yılbaşı geliyor, asgari ücret belli değil ondan dolayı mı?
Bu aralar doğru düzgün iş ilanı yok gibi. Yılbaşından dolayı mı?
Cevapla