Gizli Üye(25-29)+1 yılMaalesef Türkiye'de sistem çok b*ktan, bazı sektörlerde hiç tatil yapmayan insanlar tanıyorum ve asgari ücret alıyorlar halbuki en az 2 gün tatil herkesin yasal hakkı olmalı ve her işletme, her kurum buna uymalı. Sonuçta insanın ruhen ve fiziken dinlenmesi kendine vakit ayırması gerek.
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
Hafta sonu işe gidince ben temsili asdjdk
https://www.youtube.com/embed/2dF68OiJVPw10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBende soğudum hayattan
01 Yorumla- +1 yıl
ne olacak kanka bizim bu halimiz 😁😁
+1 yılBir çok işte çalıştım. Gerçekten eğer ortamın iyiyse tatil gününde bile gidilir. Ama eğer ortam sıkıcı ve bunaltıcıysa hiç gidilmek istenmez. 😵
02 Yorumla- +1 yıl
Hayır terazi burcuyum 😂
+1 yılNeyseki ben evdeyim bugün, az önce fırına cips yapıp sürdüm ve keyifle pişmelerini bekliyorum sonra çıtır çıtır yiyecem inşallah hocam 😄
07 Yorumla- +1 yıl
afiyet olsun 😊😊 keyif senin bugun desene :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim, size de kolay gelsin
- +1 yıl
tesekurler bu arada deneyecegim fırında cipsi 😊😊 film filan iyi sarar gibi :)
- +1 yıl
Tavsiye ederim hem sağlıklı hem lezzetli; çok ince kesme ama yanıyor o zaman. Baharat olarak ben körî ve pul biber tercih ediyorum çok az da zeytin yağı ve tuz. Tepsiye de yağlı kağıt sermelisin
- +1 yıl
deneyecegim tsk tarif için aklıma takılan bir yer olursa yazabilirmiyim sormak için :)
- +1 yıl
İç sesim "alt üstü bir patates yav"
Dış sesim: ah tabi burdan yaz bana bildirim gelir dönüş yaparım 😊 - +1 yıl
😂😂😂 yaratıcılık ve ahcılıl dışında neler yapıyorsun merak ettim 😊
+1 yılYani yaşam kalitemiz maalesef düşük Türkiye de zor standartlarda geçinmeye çalışıyoruz dikkat et kendine 💙☘️
01 Yorumla
u +1 yılDün çalıştım ve berbat bir şey. Bir tek pazarım var aha o da bitti
18 Yorumla- +1 yıl
Öyle olmuş
- +1 yıl
İşsiz kalmaktan iyidir herhalde
- +1 yıl
😬😬
- +1 yıl
Hıı eyvallah 🙄
+1 yılEvet her cumartesi yaşadığım olaydır kendisi :( insanın zoruna gidiyo be
03 Yorumla- +1 yıl
hele bir de mevsim ilkbaharsaaa 🚬🚬
Hafta sonu işe gitmiyorum evde oluyorum genelde veya dışarda gezmede
05 Yorumla
+1 yılAllahtan pazar evde oluyorum da cumartesi çalışmış olma hissini akşama kadar ancak atıyorum.
01 Yorumla
+1 yılYani bizim pzt sendromunu siz haftasonu icin yasiyor gibisi
01 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılİşe giden gitmeyen hayatta herkes artık bir şeylerden soğumuş
01 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 966 cevap paylaştı.
+1 yılÇoğu çalışanın haftasonu sıcacık yataklarında yattığını sık sık düşünürlerse soğurlar muhakkak
01 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı.
+1 yılHiç öyle bir hissiyatım yok. Gayet sakin çalışıyorum.
05 Yorumla- +1 yıl
İşimi seviyorum. Birde haftasonu insanlar olmayınca daha sakin, karışan eden olmayınca daha verimli çalışıyorum. Bu da hoşuma gidiyor.
- +1 yıl
Muhasebe
+1 yılHaftasonu nöbetini seviyorum evde canım sıkılıyor zaten
02 Yorumla- +1 yıl
bunu diyen biri yat burcu olmalı 😁
- +1 yıl
yay burcu olacaktı 😂😂😂😂
İşe gitmiyorum ama yine de hayattan soğumuş gibi hissediyorum.
01 YorumlaKolay gelsin, haftasonu çalışmak büyük zulüm ya
018 YorumlaBilemezsiniz belki de o bir günde hayatınızın şansınızı kovalıyorsunuz
05 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHafta sonu işe gittiğimde ben de çok mutsuzdum. Ayrıldım işten.
011 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİşsizim. 😂
Cevap sahibi+1 yılİki ay oldu.
Cevap sahibi+1 yılNe mutlu bana, iyi ya da kötü birilerine örnek olmuşum. 😅
Cevap sahibi+1 yılAz önce işe girdiğimi söylesem inanır mısın? 😂
İş bulmak da kolay değil ki. 2 ay iş aradım. Bugün çok içime sinen bir yerde işe girdim.
Cevap sahibi+1 yılÇatır çutur yiyeceğim hepsini.
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet haftasonu çalışmak ve haftaiçi bir gün izinde dinlenmeye çalışmak berbat
013 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBir gün yetmiyor ki🤦🏻♀️
Cevap sahibi+1 yılHiçbir şey için 🙄 Ya uykumdan vazgeçmem lazım ya program yapmamam lazım hiçbir şekilde yetmiyor
Cevap sahibi+1 yılEvet yoğun ve yorucu
Cevap sahibi+1 yılCafe işletiyorum
Cevap sahibi+1 yılBen çalışanlara bırakamıyorum içim rahat etmiyor
Cevap sahibi+1 yılAhahha olabilir neden olmasın 😅
+1 yılİş kazanmak için bizde ders çalışıyoruz o daha kötü emin ol.
01 YorumlaYok vallah hafta sonu çalışıyorum ve önümde parayı görünce moralim yerine geliyor
03 Yorumla
+1 yılisini seviyosan iyidir bence ya.. tabi tatilde lazim
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHafta sonu işe gitmek zor olur
Ben bunu yıllarca yaşadım01 Yorumla
+1 yıl3-4 sene çekmiştim o zulmü
Ne koyardı be herkes evde yatarken ben kalkıp işe giderdim00 Yorumla
+1 yılBen benn ama ev de sıkıcı yine iş iyi
03 Yorumla- +1 yıl
Evet aklına getirme getirme😁
- Eğitim & Kariyer konusunda 449 cevap paylaştı.
+1 yılHiç çekilmez haftasonu.
07 Yorumla- +1 yıl
Yağmur yağınca ben daha karamsar oluyorum 😅
- +1 yıl
Aslında yağmuru seviyorum dinginlik veriyor bana ama yinede havanın kapalı olması falan olumsuz benim için.
- +1 yıl
Ben yaşamıyorum 😅
Hafta sonum tatil çok şükür :D
01 Yorumla
+1 yılOduncu gömleğin altına hep kazak mi giyersin 😊
013 Yorumla- +1 yıl
İçine 😊.
- +1 yıl
Kazagin rengi hoş da.. gömlek açmamış seni.. birde kafandaki de olmamış.. beğenmedim ben 😊
- +1 yıl
😊.
- +1 yıl
Spor şeyler yakışıyo sana.. sadece gömleğin renginde gri tonlar acmiyo seni.. sıcak renkler toprak tonlar çok yakışır sana.. bordo.. kiremit koyu turuncu.. acı sarı.. birde profildeki üzerindeki renk de çok yakışmış..😊
- +1 yıl
Kahve kesmez ki beni 😊 acıkırim ben
- +1 yıl
Birisiyle ilgili soru sormuştun burada.. o kız ne oldu 😊
- Eğitim & Kariyer konusunda 778 cevap paylaştı.
+1 yılNe yapacaksın bu kadar parayı
00 Yorumla Online devam çalışmaya 🤦
04 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİşini mi sevmiyorsun iş arkadaşlarını mı
016 Yorumla- +1 yıl
işimide seviyorum iş arkadaşlarımıda aslında ama hafta sonu bir burukluk oluyor modum dusuyor :)
Cevap sahibi+1 yılHiç izinli gunun yok mu
- +1 yıl
var ama hafta içi :)
Cevap sahibi+1 yılHımmm sosyal hayatım pek olmadığından ötürü galiba haftasonu çalışmak bana koymuyor yeter ki izinli günğm olsun
- +1 yıl
nasıl gezmiyormusun hiç :)
Cevap sahibi+1 yılArada nadir
Cunku haftasonu butun haftanın yorgunluğunu atma ihtiyacım oluyor- +1 yıl
ben evde durdugumda yoruluyorum 😊😊 gezmek ya da birşeyler yapmak rahatlatıyor beni
Cevap sahibi+1 yılO da doğru cunku insan yattıkça yorgunluğunu daha da hissediyor sanki
- +1 yıl
nasıl alışırsan öyle gider :) kas hafızası diyor bilim :)
Cevap sahibi+1 yılNasıl yaağğnii
- +1 yıl
vucudumuz öyle bir sistemle çalışıyor kas hafızanı yatmaya veya çalışmaya alıştıra bilirsin söyle düşün ilk işe girdigin gün nasıl yoruluyordun şimdi nasıl yoruluyorsun aradaki fark kas hafızanın oluşması ile oluyor :)
Cevap sahibi+1 yılAy eveeet ilk zamanlar ayaklarımı hissedemiyor ölü gibi oluyordum zamanla ayaklarmdaki ağrılar gitti daha az yorulur oldum
- +1 yıl
evde izinli gunlerinde yürüş yap vucudunun direnci artsın ama abartma bir cafede birşeyler icerek dinlenebilirsin :)
Cevap sahibi+1 yılHaklısınnn
Cevap sahibi+1 yılYürüyüşü evde mi yapayım dedin
- +1 yıl
yok evde yuruyusmu olur parkta filan :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılkesinlikle berbat bisi
01 Yorumla
+1 yılBize ne kardeş gitme o zaman
06 Yorumla- +1 yıl
keşke yorum yapma geregi duymasaydın bu düşüncedeysen yormasaydın kendini 😂 aynisinida sana diyorum
- +1 yıl
Soru nerede
- +1 yıl
Bilmem gidenlere sor
+1 yılAhh bu çok kötü
01 Yorumla
+1 yılİşim yok
07 Yorumla- +1 yıl
Arıyorum yok
- +1 yıl
boş ver
- +1 yıl
Burada iş yeri ve pek insan kalmadı knk olsa ben bulurdum
+1 yılKesinlikle
01 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 342 cevap paylaştı.
+1 yılİşe gitmiyorum ben
01 Yorumla
+1 yılEvet hafta sonu okula gidenlerdee...
01 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 844 cevap paylaştı.
+1 yılKolaylıklar
01 Yorumla
+1 yılgaliba evet
01 Yorumla
+1 yılKeşke işim olsada şikayet etsem
07 Yorumla- +1 yıl
Aile baskısından dolayı çalistirmazlarki zaten hayatım çok karışık hiç çalistirmazlar
- +1 yıl
Kürt baskısı gurur meselesi namus meselesi 🤣🤣
- +1 yıl
Kesin öyledir kesinnn😂 hadi eyvallah 🖐️
+1 yılİşini degistirebilirsin hafta sonuda calisilirmi
01 Yorumla
+1 yılÇok sinir bozucu
01 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 558 cevap paylaştı.
+1 yılEvet çok can sıkıcı
03 Yorumla- +1 yıl
Edemiyorum
Oluo bıkkınlık gelio 😿
01 YorumlaHemde nasıl 😪
017 Yorumla
+1 yılMaraz aliye benzion
03 Yorumla- +1 yıl
İlk bakışta o sandım 🤣
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet soğur
10 YorumlaBilmem😄
00 Yorumla
+1 yılEvetttt
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 400 cevap paylaştı.
+1 yılHayır.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYok isim rahat
01 YorumlaEveeet
05 YorumlaEvet
01 YorumlaUzucu
01 Yorumla
+1 yılAynen bebegim
03 Yorumla- +1 yıl
Para yeter
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 