• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Hafta sonu işe gidenler benim gibi hayattan soğumuş hissediyor mu?

araz60
araz60 Takip Et
Bilge Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
52
Yapay Zekaya Sor
Hafta sonu işe gidenler benim gibi hayattan soğumuş hissediyor mu?
Hafta sonu işe gidenler benim gibi hayattan soğumuş hissediyor mu?
Cevapla
İş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Maalesef Türkiye'de sistem çok b*ktan, bazı sektörlerde hiç tatil yapmayan insanlar tanıyorum ve asgari ücret alıyorlar halbuki en az 2 gün tatil herkesin yasal hakkı olmalı ve her işletme, her kurum buna uymalı. Sonuçta insanın ruhen ve fiziken dinlenmesi kendine vakit ayırması gerek.

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evet bu insanları bedenen be ruhen cok etkiliyor

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Alessapl
    Alessapl Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Hafta sonu işe gidince ben temsili asdjdk

    https://www.youtube.com/embed/2dF68OiJVPw
    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

43

Cevap

12

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    Bende soğudum hayattan

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ne olacak kanka bizim bu halimiz 😁😁

  • Tavsannfriyse
    Tavsannfriyse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Bir çok işte çalıştım. Gerçekten eğer ortamın iyiyse tatil gününde bile gidilir. Ama eğer ortam sıkıcı ve bunaltıcıysa hiç gidilmek istenmez. 😵

    0
    2 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ilginc bir yaklaşım yay burcumussunuz 😁😁😁😁

      Yorumla
    • Tavsannfriyse
      Tavsannfriyse
      +1 yıl

      Hayır terazi burcuyum 😂

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Neyseki ben evdeyim bugün, az önce fırına cips yapıp sürdüm ve keyifle pişmelerini bekliyorum sonra çıtır çıtır yiyecem inşallah hocam 😄

    0
    7 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      afiyet olsun 😊😊 keyif senin bugun desene :)

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Teşekkür ederim, size de kolay gelsin

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      tesekurler bu arada deneyecegim fırında cipsi 😊😊 film filan iyi sarar gibi :)

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Tavsiye ederim hem sağlıklı hem lezzetli; çok ince kesme ama yanıyor o zaman. Baharat olarak ben körî ve pul biber tercih ediyorum çok az da zeytin yağı ve tuz. Tepsiye de yağlı kağıt sermelisin

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      deneyecegim tsk tarif için aklıma takılan bir yer olursa yazabilirmiyim sormak için :)

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      İç sesim "alt üstü bir patates yav"
      Dış sesim: ah tabi burdan yaz bana bildirim gelir dönüş yaparım 😊

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      😂😂😂 yaratıcılık ve ahcılıl dışında neler yapıyorsun merak ettim 😊

  • _Ⱥkşamyıldızı_
    _Ⱥkşamyıldızı_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Yani yaşam kalitemiz maalesef düşük Türkiye de zor standartlarda geçinmeye çalışıyoruz dikkat et kendine 💙☘️

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      eyvallah knka sende

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Dün çalıştım ve berbat bir şey. Bir tek pazarım var aha o da bitti

    1
    8 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      beni sen anlıyorsun ozaman aynı duyguları yaşıyoruz :)

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Öyle olmuş

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ne yapcaz bu dusunceden kurtulmak için

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      İşsiz kalmaktan iyidir herhalde

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bende bende bazen kendimi öyle avutuyorum 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😬😬

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bu arada geçmiş olsun 😂😂😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hıı eyvallah 🙄

      Yorumla
  • pinkღchocolate
    pinkღchocolate Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Evet her cumartesi yaşadığım olaydır kendisi :( insanın zoruna gidiyo be

    0
    3 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      demi birde sosyal medyada gezeb insanların hikayelerini gördukce daha kötu oluyor 😂😂

      Yorumla
    • pinkღchocolate
      pinkღchocolate
      +1 yıl

      hele bir de mevsim ilkbaharsaaa 🚬🚬

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evet yazın daha kötu oluyorum ben 😂😂😂

      Yorumla
  • ᐯEᖇIᖴIEᗪ
    ᐯEᖇIᖴIEᗪ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Hafta sonu işe gitmiyorum evde oluyorum genelde veya dışarda gezmede

    0
    5 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl bir duygu bu anlatırmısın biraz :)

      Yorumla
    • ᐯEᖇIᖴIEᗪ
      ᐯEᖇIᖴIEᗪ
      +1 yıl

      Sabah uyanmak zorunda kalmıyorsun, istediğin gibi rahatça takılıyorsun, evde sıkılırsan dışarıya gezmeye çıkıyorsun ki ben asla evden sıkılmam :) istediğin yemeği yapıp afiyetle yiyorsun

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bi an hayal ettim sonra iç sesim kendine gel dedi bunu asla yapamayacaksın 😊😊😊

      Yorumla
    • ᐯEᖇIᖴIEᗪ
      ᐯEᖇIᖴIEᗪ
      +1 yıl

      Kısmet hayırlısı :)

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      insallah 😂😂😂

      Yorumla
  • ederikadaranarşi
    ederikadaranarşi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Allahtan pazar evde oluyorum da cumartesi çalışmış olma hissini akşama kadar ancak atıyorum.

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      benimde aynı aksama kadar aklımda düsünceler oluyor Şu an calısmasam sunu yapardım gibi 😊

      Yorumla
  • StarWarsPrensesi
    StarWarsPrensesi Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Yani bizim pzt sendromunu siz haftasonu icin yasiyor gibisi

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evet ama sorun su biz 2 gün yaşıyoruz 😂😂

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    İşe giden gitmeyen hayatta herkes artık bir şeylerden soğumuş

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evet nereye gidiyoruz diye dusunduruyor hayat

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 966 cevap paylaştı.

    Çoğu çalışanın haftasonu sıcacık yataklarında yattığını sık sık düşünürlerse soğurlar muhakkak

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      keşke yatsalar instgrama post atıyorlar 😊😊

      Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı.

    Hiç öyle bir hissiyatım yok. Gayet sakin çalışıyorum.

    0
    5 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl başarıyprsun bunu bizede anlatırmısın

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      İşimi seviyorum. Birde haftasonu insanlar olmayınca daha sakin, karışan eden olmayınca daha verimli çalışıyorum. Bu da hoşuma gidiyor.

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      hımm ne işi özel degilse?

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Muhasebe

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      hımm şimdi anladım :)

      Yorumla
  • laylaylomgalibaa
    laylaylomgalibaa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Haftasonu nöbetini seviyorum evde canım sıkılıyor zaten

    0
    2 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bunu diyen biri yat burcu olmalı 😁

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      yay burcu olacaktı 😂😂😂😂

  • yunhee
    yunhee Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    İşe gitmiyorum ama yine de hayattan soğumuş gibi hissediyorum.

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      hmm neden böyle hissediyorsun?

      Yorumla
  • IşıLLL34
    IşıLLL34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Kolay gelsin, haftasonu çalışmak büyük zulüm ya

    0
    18 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evet şu an içinde fırtınalar kopuyor madoya gidip kahve içmemek için zor tutuyorum kendimi 😊😊

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Moda diye okudum, git tabi ya afiyet olsun 🥺

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      modaya da gidiyorum 😂😊😊😊 biliyorsun kadıköyu baya :)

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Kadiköy'ü çok seviyorum çünkü 😊 sürekli oradayımdır

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bende gecen hafta ordaydım :))

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ortak yönumuz kadıköy ozaman geri tkaip yapta ayıp olmasın bana 😊😊😊

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Bir s moda söylenir mi bu, sonra uğruna spor yaptıgın kadın kizmasın. Başımı belaya sokma beni 😁😁😁

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      yok niye kızsın ben espirisine söylemiştim zaten ona ben sporu kendim için yapıyorum tabikide 😊😊

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Peki 😁😁😁

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      tamam geri takip yap işte 😂😂

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Niye 😁😁

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bana guzel kahve mekanları önerirsin kadıköyde ben sadece moda sahilini biliyorum 😜😜😜😛

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Akmar pasajının arkası kahveci dolu be😁😁😁

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ne kadar gıcıksın ben seni takip ediyorum sen takip etmiyorsun 😂😂😂ayıp be

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Neden ayıpmış, hiçte ayıp değil 😁😁

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ben takip ediyorum ama seni 😊😊😊 teşekurler bu arada :)

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Rica ederim 😊

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      😊

      Yorumla
  • anavrinn7
    anavrinn7 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    Bilemezsiniz belki de o bir günde hayatınızın şansınızı kovalıyorsunuz

    0
    5 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      hangi anlamda 😊😊😊

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      İşe gittiginize göre parasal anlamda

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      sorun şu ne kadar çok çalışırsam çalısayım rakamların degişmemesi 😂

      Yorumla
    • anavrinn7
      anavrinn7
      +1 yıl

      Bilemiyorum o halde

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      siz ne yapıyorsunuz bu durumda peki :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hafta sonu işe gittiğimde ben de çok mutsuzdum. Ayrıldım işten.

    0
    11 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      iş degişikligi mi yaptın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşsizim. 😂

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      😂😂😂😂 yeni mi oldu bu olay 😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İki ay oldu.

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      işten cıkma aklıma geldikce seni düşünecegim 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne mutlu bana, iyi ya da kötü birilerine örnek olmuşum. 😅

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      iş bul ama evde durmak yorar psıkolejik olarak insanı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Az önce işe girdiğimi söylesem inanır mısın? 😂
      İş bulmak da kolay değil ki. 2 ay iş aradım. Bugün çok içime sinen bir yerde işe girdim.

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      sevindim senin adına ilk maasında birşeyler ısmarlarsın artık ugurlu geldim sana bak 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çatır çutur yiyeceğim hepsini.

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ahah özledin demi parayı 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet haftasonu çalışmak ve haftaiçi bir gün izinde dinlenmeye çalışmak berbat

    0
    13 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      aynı durumdayız desene 😊😊😊 hafta içinde bu durumu telafi edebiliyormusun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir gün yetmiyor ki🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      dinlenmek için mi yoksa eglenmek için mi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiçbir şey için 🙄 Ya uykumdan vazgeçmem lazım ya program yapmamam lazım hiçbir şekilde yetmiyor

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      çokmu yogun bir işin var?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet yoğun ve yorucu

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      merak ettim ne işi 😊😊😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cafe işletiyorum

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bende kafede çalışıyorum zaten ama bizim işletme sahibi sizin gibi degil genelde hep tatilde :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben çalışanlara bırakamıyorum içim rahat etmiyor

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      eleman lazım mı 😂😂😂 sizin gibi patrona can feda :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ahahha olabilir neden olmasın 😅

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      gizlisiniz nasıl ulaşacagım 😂😂😂

      Yorumla
  • hepmeraktanbunlar00
    hepmeraktanbunlar00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    İş kazanmak için bizde ders çalışıyoruz o daha kötü emin ol.

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evet türkiyede şartlarında :)

      Yorumla
  • Mery8
    Mery8 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Yok vallah hafta sonu çalışıyorum ve önümde parayı görünce moralim yerine geliyor

    0
    3 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      para önemli degil cok para önemli :)

      Yorumla
    • Mery8
      Mery8
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      para+ motivasyon 😂😂😂

      Yorumla
  • küçükköfte
    küçükköfte Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    isini seviyosan iyidir bence ya.. tabi tatilde lazim

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      seviyorum knka ama bazen darlıyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hafta sonu işe gitmek zor olur
    Ben bunu yıllarca yaşadım

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      aynen knka banada zor geliyor

      Yorumla
  • Jackdaniels25
    Jackdaniels25 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    3-4 sene çekmiştim o zulmü
    Ne koyardı be herkes evde yatarken ben kalkıp işe giderdim

    0
    0 Yorumla
  • Qwerty13579
    Qwerty13579 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 81%
    +1 yıl

    Ben benn ama ev de sıkıcı yine iş iyi

    0
    3 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ev zaten sıkıcı gezmek eglenmek filan aklına geliyor insanın

      Yorumla
    • Qwerty13579
      Qwerty13579
      +1 yıl

      Evet aklına getirme getirme😁

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      hmm aynı kafa yapısındayız 3)

      Yorumla
  • VişneliBrowni_
    VişneliBrowni_ Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 449 cevap paylaştı.

    Hiç çekilmez haftasonu.

    0
    7 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      öyle ya sansa yagmur yagıyor biraz moralim düzeldi 😊

      Yorumla
    • VişneliBrowni_
      VişneliBrowni_
      +1 yıl

      Yağmur yağınca ben daha karamsar oluyorum 😅

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      şimdi aklımda evde olsamda gezmek iyi olmayacagı dusuncesi geldi 😂😂 sen neden karamsar oluyorsun yagmur yagdıgında :)

      Yorumla
    • VişneliBrowni_
      VişneliBrowni_
      +1 yıl

      Aslında yağmuru seviyorum dinginlik veriyor bana ama yinede havanın kapalı olması falan olumsuz benim için.

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      İstanbul'da yaşayanlar bilir o durumu 😂

      Yorumla
    • VişneliBrowni_
      VişneliBrowni_
      +1 yıl

      Ben yaşamıyorum 😅

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ben sansa istanbuldayım bu aralar çok sık yaşıyorum dedigin seyi hava karardıgı zaman huzun cökuyor üstüme 😂😂

      Yorumla
  • Ghostian
    Ghostian Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Hafta sonum tatil çok şükür :D

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      çok şanşlısın :)

      Yorumla
  • asuasuasuman
    asuasuasuman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Oduncu gömleğin altına hep kazak mi giyersin 😊

    0
    13 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evet 😊😊 biraz soguk havalar mecburen :) yakışmışmı bu arada?

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      İçine 😊.

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Kazagin rengi hoş da.. gömlek açmamış seni.. birde kafandaki de olmamış.. beğenmedim ben 😊

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      😊😊 bu iş kıyafetim aslında normalde daha dikkat ediyorum 😊😊

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😊.

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      sence hangi tarz giyinmeliyim fikirlerin önemli benim için 😊

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Spor şeyler yakışıyo sana.. sadece gömleğin renginde gri tonlar acmiyo seni.. sıcak renkler toprak tonlar çok yakışır sana.. bordo.. kiremit koyu turuncu.. acı sarı.. birde profildeki üzerindeki renk de çok yakışmış..😊

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      seninle alışverişe gitmem lazım acil kahvede ısmarlarım sonra 😊😊😊😊😂

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Kahve kesmez ki beni 😊 acıkırim ben

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      kahveden sonra yemekte teklif edecektim zaten 😊😊😊

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ne zaman yapıyoruz ozaman alışverisi :)

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Birisiyle ilgili soru sormuştun burada.. o kız ne oldu 😊

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      konuşmayı kesme kararı aldık :)

      Yorumla
  • EnzamiKumi
    EnzamiKumi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 41%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 778 cevap paylaştı.

    Ne yapacaksın bu kadar parayı

    0
    0 Yorumla
  • Bitirim10
    Bitirim10 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Online devam çalışmaya 🤦

    0
    4 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evdense süper knka

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Yoo saha personeliyim arazi yapıştır 😅

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      kolay gelsin knka ozaman arazi zor

      Yorumla
    • Bitirim10
      Bitirim10
      +1 yıl

      Şükür ağır işim yok teknik personel olunca eyvallah sağolasın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İşini mi sevmiyorsun iş arkadaşlarını mı

    0
    16 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      işimide seviyorum iş arkadaşlarımıda aslında ama hafta sonu bir burukluk oluyor modum dusuyor :)

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç izinli gunun yok mu

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      var ama hafta içi :)

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hımmm sosyal hayatım pek olmadığından ötürü galiba haftasonu çalışmak bana koymuyor yeter ki izinli günğm olsun

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl gezmiyormusun hiç :)

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arada nadir
      Cunku haftasonu butun haftanın yorgunluğunu atma ihtiyacım oluyor

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ben evde durdugumda yoruluyorum 😊😊 gezmek ya da birşeyler yapmak rahatlatıyor beni

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O da doğru cunku insan yattıkça yorgunluğunu daha da hissediyor sanki

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl alışırsan öyle gider :) kas hafızası diyor bilim :)

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nasıl yaağğnii

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      vucudumuz öyle bir sistemle çalışıyor kas hafızanı yatmaya veya çalışmaya alıştıra bilirsin söyle düşün ilk işe girdigin gün nasıl yoruluyordun şimdi nasıl yoruluyorsun aradaki fark kas hafızanın oluşması ile oluyor :)

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ay eveeet ilk zamanlar ayaklarımı hissedemiyor ölü gibi oluyordum zamanla ayaklarmdaki ağrılar gitti daha az yorulur oldum

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evde izinli gunlerinde yürüş yap vucudunun direnci artsın ama abartma bir cafede birşeyler icerek dinlenebilirsin :)

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısınnn

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yürüyüşü evde mi yapayım dedin

    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      yok evde yuruyusmu olur parkta filan :)

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    kesinlikle berbat bisi

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bu hissi hangi kelimeyle tarif edersin?

      Yorumla
  • yagmurcetinturk14
    yagmurcetinturk14 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bize ne kardeş gitme o zaman

    0
    6 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      keşke yorum yapma geregi duymasaydın bu düşüncedeysen yormasaydın kendini 😂

      Yorumla
    • yagmurcetinturk14
      yagmurcetinturk14
      +1 yıl

      keşke yorum yapma geregi duymasaydın bu düşüncedeysen yormasaydın kendini 😂 aynisinida sana diyorum

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      olur mu öyle sey benim cevap vermem lazım ben sordum soruyu 😂😂

      Yorumla
    • yagmurcetinturk14
      yagmurcetinturk14
      +1 yıl

      Soru nerede

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      hafta sonu işe gidenler benim gibi hayattan sogumuş hissediyormuydu soru 😂😂😂😂

      Yorumla
    • yagmurcetinturk14
      yagmurcetinturk14
      +1 yıl

      Bilmem gidenlere sor

      Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Ahh bu çok kötü

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      evet yaşadınız mı hiç 😂

      Yorumla
  • hahhhhhdsdsfhjklş
    hahhhhhdsdsfhjklş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    İşim yok

    0
    7 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bir iş bul kendine 😂😂😂

      Yorumla
    • hahhhhhdsdsfhjklş
      hahhhhhdsdsfhjklş
      +1 yıl

      Arıyorum yok

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nerden?

      Yorumla
    • hahhhhhdsdsfhjklş
      hahhhhhdsdsfhjklş
      +1 yıl

      boş ver

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ozaman nasıl iş bulacagız sana 😂

      Yorumla
    • hahhhhhdsdsfhjklş
      hahhhhhdsdsfhjklş
      +1 yıl

      Burada iş yeri ve pek insan kalmadı knk olsa ben bulurdum

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      anladım

      Yorumla
  • TeomanŞarkısı
    TeomanŞarkısı Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl başa cıkıyorsun:)

      Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 342 cevap paylaştı.

    İşe gitmiyorum ben

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      neden 😊

      Yorumla
  • kswolsallala
    kswolsallala Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Evet hafta sonu okula gidenlerdee...

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      o nasıl oluyor 😂

      Yorumla
  • hot_chocolate
    hot_chocolate Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 43%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 844 cevap paylaştı.

    Kolaylıklar

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      tesekurler 😊😊😊

      Yorumla
  • Senaderlerbana
    Senaderlerbana Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    galiba evet

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl düzeltiyorsun moralini 😊😊

      Yorumla
  • yorgunyüreğim000
    yorgunyüreğim000 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 126
    +1 yıl

    Keşke işim olsada şikayet etsem

    0
    7 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      neden bir işin yok?

      Yorumla
    • yorgunyüreğim000
      yorgunyüreğim000
      +1 yıl

      Aile baskısından dolayı çalistirmazlarki zaten hayatım çok karışık hiç çalistirmazlar

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl bir baskı bu 😁😁 aslında onların yararına olurdu :)

      Yorumla
    • yorgunyüreğim000
      yorgunyüreğim000
      +1 yıl

      Kürt baskısı gurur meselesi namus meselesi 🤣🤣

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ozaman cok güzelsin ailen korkuyor dışarıdan sana gelebilecek zararlar için 😊

      Yorumla
    • yorgunyüreğim000
      yorgunyüreğim000
      +1 yıl

      Kesin öyledir kesinnn😂 hadi eyvallah 🖐️

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      başka ne için yapacaklar seni dusunuyorlar 😛 görüsürüz 👍

      Yorumla
  • papatyambnm
    papatyambnm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    İşini degistirebilirsin hafta sonuda calisilirmi

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      işimi seviyorum aslında bazen düşünüyorum ama

      Yorumla
  • Kumralada_
    Kumralada_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok sinir bozucu

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      keşke sadece sinirlerimi bozsa :)

      Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 558 cevap paylaştı.

    Evet çok can sıkıcı

    0
    3 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl motive edersin kendini taktik verirmisin banada :)

      Yorumla
    • CoffeeAndCoffee
      CoffeeAndCoffee
      +1 yıl

      Edemiyorum

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl illa birşeyler yapıyorsundur :)

      Yorumla
  • ORCHIDd
    ORCHIDd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 110
    +1 yıl

    Oluo bıkkınlık gelio 😿

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      neler yapıyon kendini motive etmek için?

      Yorumla
  • silalaw
    silalaw Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hemde nasıl 😪

    0
    17 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl motive ediyorsun kendini

      Yorumla
    • silalaw
      silalaw
      +1 yıl

      Geleceğe yatırım yaptığımı her defasında yüzüme vuruyorum😅 Kendi dükkânımda olduğum için şanslıyım bir yandan da ama yorucu

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bende aynı hep para biriktirme umudumu düşünüyorum moralimi hafif düzeltiyor 😂😂😂

      Yorumla
    • silalaw
      silalaw
      +1 yıl

      En iyisi en güzeli sonra da topuklarımı vura vura yurtdışına kaçacağım 😌💅🏻

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bende aynı düşüncedeyim sen hangi ülkeye kaçmayı planlıyorsun 😁😁

      Yorumla
    • silalaw
      silalaw
      +1 yıl

      İspanya ya da İtalya

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bende malezya düşünuyorum bakalım kaçacagız bu ülkeden umudumuzu kesmeyelim 😂😂😂

      Yorumla
    • silalaw
      silalaw
      +1 yıl

      Umut fakirin ekmeğidir 🤗🤗

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      benim için geçerlide sen fakir sayılmazsın en azından kendi işini kurmuşsun 😊😊😊

      Yorumla
    • silalaw
      silalaw
      +1 yıl

      Ya hepimiz ülke standartlarına göre biraz dardayız 😅

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      😂😂😂 ne işle mesgulsun bu arada

      Yorumla
    • silalaw
      silalaw
      +1 yıl

      Özel bir kliniğim var 😌

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      sende dardaysan artık bu ülkeden ciddi kacmamız lazım 😊😊😊

      Yorumla
    • silalaw
      silalaw
      +1 yıl

      Maalesef 🥺

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      klinik estetik filan mı 😂 bana lazımda tanıdık biri iyi olurdu 😊😊

      Yorumla
    • silalaw
      silalaw
      +1 yıl

      Hayır keşke estetik olsa psikoloji ve ruh sağlığı adı altında çalışıyorum 🤗

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ciddimisin aslında turkiyede en çok rekabet gören bir işletme olması lazım 😊😊😊

      Yorumla
  • PastaYoksaKolaİç
    PastaYoksaKolaİç Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Maraz aliye benzion

    0
    3 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      harbimi 😂

      Yorumla
    • PastaYoksaKolaİç
      PastaYoksaKolaİç
      +1 yıl

      İlk bakışta o sandım 🤣

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      😂 anladım knka

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet soğur

    1
    0 Yorumla
  • Ertacx
    Ertacx Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 86%
    +1 yıl

    Bilmem😄

    0
    0 Yorumla
  • askinolayim
    askinolayim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 76%
    +1 yıl

    Evetttt

    0
    0 Yorumla
  • korkmazCHT
    korkmazCHT Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 400 cevap paylaştı.

    Hayır.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yok isim rahat

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      nasıl rahat bir işmiş bu düşünceler aklına gelmeyecek kadar

      Yorumla
  • busee420
    busee420 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Eveeet

    0
    5 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bu durumla başa çıkmak için bir taktigin var mı?

      Yorumla
    • busee420
      busee420
      +1 yıl

      Mecburrrr :(

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      kadere teslim ediyorusn kendini desene :)

      Yorumla
    • busee420
      busee420
      +1 yıl

      Evettt öyle

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      zor bir iştemi çalışıyorsun

      Yorumla
  • army42
    army42 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Evet

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      bir taktigini var mı?

      Yorumla
  • abcdfgx
    abcdfgx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Uzucu

    0
    1 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      keşke sadece üzücü olsaydı :)

      Yorumla
  • yavruordekklas
    yavruordekklas Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Aynen bebegim

    0
    3 Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      ne yapıyon nasıl basa cıkarsın bu durumla

      Yorumla
    • yavruordekklas
      yavruordekklas
      +1 yıl

      Para yeter

      Yorumla
    • araz60
      araz60
      +1 yıl

      parayı seviyorsun desene 😂

      Yorumla
Devamını Gör(40)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Hafta sonu işe gidenler benim gibi hayattan soğumuş hissediyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Günaydın hayırlı cumalar off işe gitmek çok sıkıcı değil mi? 15 cevap verildi
Zamanla işe gitmekten sıkılıyor musunuz? 13 cevap verildi
Her gün işe gitmekten sıkılan var mı? 9 cevap verildi
Şu an iş yerinde canı sıkılanlar var mı? 19 cevap verildi
Hafta sonu çalışanlar/çalışmayanlar? 15 cevap verildi
Evde kalınca sıkılan işe gidince yıpranan bir tek ben miyim? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨