Eski sevgilime hediye almıştım ayrılmadan önce ona versem ne olur? Verirken nota sana ait olduğu için sana ilettim desem?

Ayrılmadan önce hediye almıştım başkasına vermek içime sinmedi ona vermek istiyor muyum bilmiyorum seviyorum onu ayrıldık hiç iletişime geçmedim ama yıl başı için öncesinden almıştım ayrılalı 3 hafta oldu versem mi ne yapsam bilmiyorum ama başkasına vermekte içime sinmiyor öyle elimde kalsın da istemiyorum versem ne anlar ya da nota bunu barışmak için yapmadım sadece sana ait olduğu için sana ilettim desem nasıl olur?

Eski sevgilime hediye almıştım ayrılmadan önce ona versem ne olur? Verirken nota sana ait olduğu için sana ilettim desem?
Cevapla