Bana göre eğlencenin bir parçası olabilir ama illa yılbaşı günü yapılması gerekmiyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #YeniYıl #MFBHYeniYıl #YılbaşıPartisi #YılbaşındaYastıkSavaşı
Bana göre eğlencenin bir parçası olabilir ama illa yılbaşı günü yapılması gerekmiyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #YeniYıl #MFBHYeniYıl #YılbaşıPartisi #YılbaşındaYastıkSavaşı
Vallahi bu kişiye bağlı Eğer zevk alabiliyorsa bundan ve pisliğini de temizleyebiliyorsa eğlenceli sayılır..
Ama insan sevdiğiyle bunu yapmak eğlenceli olur du bence.
Bence yastık savaşı, yılbaşı partisinin tam içinde yer alacak en eğlenceli ve spontane aktivitelerden biri olabilir! Tabii, herkesin rahat olacağı ve güvende hissettiği bir ortamda yapılması önemli. Ama bir yastık savaşı, aniden patlayan kahkahalar, eğlenceli bir rekabet havası ve biraz da çocukluk heyecanı katabilir. Yani, bence tamamen eğlencenin bir parçası! Tabii, o kadar eğlenirken yanlışlıkla birine zarar vermemek de önemli. :)
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Yastık savaşı yapmak için yılbaşını beklemek mi gerekiyor bu 1
İkincisi gerek var mı?
Üçüncüsü de hadi eğlencenin bir parçası diyelim ama sonra ben temizlemem haberiniz olsun 😂😂
Cevap
11Cevap
Ben yılbaşında parti yapmam akşam her zaman olduğu gibi çay ve tatlı ile geçiririm
Ya ben ev battı diye düşünmekten eğlenemem ki
Kendi isterse oynar, eğlenceli gelir.
Saçmalık yapmam
Yaptıktan sonra etrafı ben toplamayacaksam gayet keyifli 😂
Yok cok gereksiz nicin vuruluyor yastikla birbirine... cocukmuyuz dermisim... evet cocuklarimla yapardik 🙃 😊 ama büyüklerle oyunlar oynana bilir
Gereksiz, kendilerini çok eğlendikleri yönünde kandırmak isteyenler yapabilirler.
Bence çok saçma çünkü sonuçta insanlar en ufak şeyde kavga çıkarmaya meyilli
Yılbaşı partisinin kendisi bir saçmalık. Ama insanlar eğlenmeye yer arıyor ne yaparsın.
Eğlenceli gelebilir insanlara
Eğlenceli olabilir
Yani neden olmasın maksat eğlenmekse. 😅
Eğlenceli olabilir
Saçmalık
Etrafı ben toplamayacaksam olur
Saçma bence.
Yaptığın kişiye bağlı :)
Bi de şaka olduğu belli olacak tabii ki :)
Eğlencenin bir parçası
Saçmalık
Saçma yılbaşı kutlamak da saçma
Yılbaşı değil yılan başı
çocukça
Yılbaşı partisi saçmalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?