Sizce en saçma yeni yıl kutlaması geleneği nedir?

Bana göre en saçma yeni yıl kutlaması geleneği herşeyin kırmızı olması geleneğidir. Evet kırmızı renk güzeldir ama yeni yıl kutlamasında çok abartılıyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz sizce en saçma yılbaşı geleneği nedir?

Sizce en saçma yeni yıl kutlaması geleneği nedir?

#MFBH22 #YeniYıl #MFBHYeniYıl #SaçmaYılbaşıKutlamaları

Sizce en saçma yeni yıl kutlaması geleneği nedir?
Cevapla