Yeni Yıl Yılbaşı ağacı günah olduğu için az süsleme yaptım sizce cennetti hakk etmedim miiiiğhhh?🤭🤭🤭? Rozes52 Takip Et Guru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Güncellemeler6 ay Lafta Müslüman olan mallar bu ağaç size saplansın emiiiii Yılbaşı ağacı günah olduğu için az süsleme yaptım sizce cennetti hakk etmedim miiiiğhhh?🤭🤭🤭? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 6 ay Yeni Yıl konusunda 440 cevap paylaştı. Cennete kimin gireceği kimin girmeyeceğini Allah bilir gadası Yılbaşı bizim dinimize uygun değil kutlamak isteyen kutlar istemeyen kutlamaz gadası 0 0 Yorumla
m ByBrawo Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 6 ay Azcık yanıp çıkıcan demi uyanık bronzlaşma şeysi 😂 0 2 Yorumla Rozes52 6 ay Beleş cehennem olsa bile isterim bilirisinnn shjsjs Yorumla m ByBrawo 6 ay Bilmem mi 😆 Yorumla
psychoparadıse Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 6 ay Cek oglum ordan bi kuru az cam agaci suslemesi hadi bakim... 0 0 Yorumla
s Arag0rn Takip Et FenomenMaster Yaş: 41 6 ay Yandaki resimler güzel 0 1 Yorumla Rozes52 6 ay Ben çizdim 🤭🤭 Yorumla
s MFBH22 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 6 ay Yeni Yıl konusunda 1,4b cevap paylaştı. Olmaz olmaz yine cehennem kapıları açık 🤭🤣 0 6 Yorumla Rozes52 6 ay Neyyyyy bana öyle denmedi amaaa Yorumla s MFBH22 6 ay Ama bende fazladan bilet var sana verebilirim 🤭🤣 Yorumla Rozes52 6 ay Vay uyanık yılbaşı ayağına bilet satıyon haa Yorumla s MFBH22 6 ay Yok ben koca satıyorum her biri 1000 TL hem de zengin koca 🤣🤣🤣🤣 Yorumla Rozes52 6 ay Sen gelsene bir bennennnn bişi konuşacazz acil🤣🤣🤣 Yorumla s MFBH22 6 ay Uçak biletleri çok pahalı belki bir kaç tane koca satarsam 10.000 filan toplarım bir uçak parası eder belki 🤣🤣🤣🤣 Yorumla
Ayağakalkınefendiler Takip Et Guru Yaş: 101 , eic 100% 6 ay Park bahçeler müdürlüğündeki fidelere benziyor, azıcık süsle. Merak etme hep beraber yanacağız. 0 0 Yorumla
Bırısıste2716 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 6 ay Dalga geçtiğin için girmeme ihtimalin daha yüksek Allah affetsin 0 0 Yorumla
olasılıklararenedak Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% 6 ay Dalga mı geciyorsun az süsleme yapınca sevap mı oluyor 0 0 Yorumla
Both_Angel_and_Devil Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% 6 ay Bence daha güzel olabilirdi On üzerinden üç alır ancak bu 0 0 Yorumla
kutsal-ornitorenk Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% 6 ay Ben baya süsledim, ağaç gözükmüyo. Mutlu noeller bu arada. Muhtemelen cehennemliğim 0 1 Yorumla kutsal-ornitorenk 6 ay Güncellemeye koptum sjdjdjdj Yorumla
Gizli Üye (36-45) 6 ay Sen dalganı gec ama eğer müslümansan belkide dünden cıkıyosun bu sekilde. Kime benzerseniz onların yanında olursunuz ahirette. Bu hristiyan adeti. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 6 ay Eğer üzerinde yanıp sönen ışıklar Yoksa herhangi bir sıkıntı yok 😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 6 ay Dinle bu şekilde dalga geçmeye devam edersenCehennemi garanti edersin sadece ahmak 0 0 Yorumla
Yokisimjl Takip Et Xper 5 Yaş: 30 6 ay Ailem karşı çıktı diye hiçbir yılbaşında ağaç yapmadım ben de kendi evimde köpeğimle birlikte 2 sene sonra kutlayacağız bugün 0 2 Yorumla Rozes52 6 ay Hadi bakalım keyifli seneler🥳 Yorumla Yokisimjl 6 ay Sağ olun size de Yorumla
MassiveStroke00 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 6 ay O ağaca kendini de as süs diye dkd 0 1 Yorumla Rozes52 6 ay Ayyyy utandıkkkk 🤭🤭 Yorumla
Gunah_Perisi Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 6 ay Sen daha süslüsün 🤣🤣 0 2 Yorumla Rozes52 6 ay Dimiii 🤣 Yorumla Gunah_Perisi 6 ay Hemde ağaç değilsin 😂 Yorumla
Qarismaa34 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 47% 6 ay Bir agaç diktin sayılır 0 3 Yorumla Rozes52 6 ay Tabi dikmek bizim işimiz vsjjs Yorumla Qarismaa34 6 ay Hahaha edepsiz 🙈 Yorumla Rozes52 6 ay Sensin oooo şapşikkk Yorumla
Aselbomb Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 6 ay yıldızı da yok 0 2 Yorumla Rozes52 6 ay Ben zaten yıldızım vshsjs Aselbomb 6 ay ahasha 💫
severobeni Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 6 ay Cennetten yarım köşk kazandınız 0 1 Yorumla Rozes52 6 ay Sizide beklerim sbsjjs Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 6 ay Helal kıyma et falan as 0 1 Yorumla Rozes52 6 ay Garanti cenet cepte deseneee Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 6 ay Yeni Yıl konusunda 862 cevap paylaştı. en çok sen hakettin 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Cennete kimin gireceği kimin girmeyeceğini Allah bilir gadası
Yılbaşı bizim dinimize uygun değil kutlamak isteyen kutlar istemeyen kutlamaz gadası
Azcık yanıp çıkıcan demi uyanık bronzlaşma şeysi 😂
Beleş cehennem olsa bile isterim bilirisinnn shjsjs
Bilmem mi 😆
Cek oglum ordan bi kuru az cam agaci suslemesi hadi bakim...
Yandaki resimler güzel
Ben çizdim 🤭🤭
Olmaz olmaz yine cehennem kapıları açık 🤭🤣
Neyyyyy bana öyle denmedi amaaa
Ama bende fazladan bilet var sana verebilirim 🤭🤣
Vay uyanık yılbaşı ayağına bilet satıyon haa
Yok ben koca satıyorum her biri 1000 TL hem de zengin koca 🤣🤣🤣🤣
Sen gelsene bir bennennnn bişi konuşacazz acil🤣🤣🤣
Uçak biletleri çok pahalı belki bir kaç tane koca satarsam 10.000 filan toplarım bir uçak parası eder belki 🤣🤣🤣🤣
buna fazla yanmazsın taş çatlasa 3 5 ay
Az süsleyince günah point düşüyor muymuş 🙄
Park bahçeler müdürlüğündeki fidelere benziyor, azıcık süsle. Merak etme hep beraber yanacağız.
Dalga geçtiğin için girmeme ihtimalin daha yüksek Allah affetsin
Dalga mı geciyorsun az süsleme yapınca sevap mı oluyor
Bence daha güzel olabilirdi On üzerinden üç alır ancak bu
Ben baya süsledim, ağaç gözükmüyo. Mutlu noeller bu arada. Muhtemelen cehennemliğim
Güncellemeye koptum sjdjdjdj
Sen dalganı gec ama eğer müslümansan belkide dünden cıkıyosun bu sekilde. Kime benzerseniz onların yanında olursunuz ahirette. Bu hristiyan adeti.
Eğer üzerinde yanıp sönen ışıklar Yoksa herhangi bir sıkıntı yok 😂
Yılbaşı ağacı günah da papa tüm ülkede ayin yaptı, onu napcaz
Dinle bu şekilde dalga geçmeye devam edersen
Cehennemi garanti edersin sadece ahmak
Ailem karşı çıktı diye hiçbir yılbaşında ağaç yapmadım ben de kendi evimde köpeğimle birlikte 2 sene sonra kutlayacağız bugün
Hadi bakalım keyifli seneler🥳
Sağ olun size de
O ağaca kendini de as süs diye dkd
Ayyyy utandıkkkk 🤭🤭
Sen daha süslüsün 🤣🤣
Dimiii 🤣
Hemde ağaç değilsin 😂
Bir agaç diktin sayılır
Tabi dikmek bizim işimiz vsjjs
Hahaha edepsiz 🙈
Sensin oooo şapşikkk
yıldızı da yok
Ben zaten yıldızım vshsjs
ahasha 💫
Cennetten yarım köşk kazandınız
Sizide beklerim sbsjjs
Helal kıyma et falan as
Garanti cenet cepte deseneee
LED ışıkları var mı yanıp sönen
Buna gidemiyorsan cok zorlama derim 😏
Cehenneme bi uğrar çıkarsın azıcık
Sana cehennet yolu gözüktü.
Abouuu etme gı
en çok sen hakettin
Vize gelir.
Ettin
Baykuş ne güzelmiş
Hı hı
Aynen knk
Hemde VİP
Komple günah