Yılbaşını tek geçirmek mi daha kötü yoksa akrabalarla geçirmek mi?

Akrabaları komple silmek istiyorum bu yıl
Yılbaşını tek geçirmek mi daha kötü yoksa akrabalarla geçirmek mi?
Yılbaşını tek geçirmek mi daha kötü yoksa akrabalarla geçirmek mi?
Cevapla