Ee yeter artık dimi cidden algı bozukluğu olmaya başladı düşünme konusunda sabrım tükendi gerçekten canım sıkılıyor hemen kafam ağrıyor yani artık gerçekten mesafe şart dimi...
Yeni yıla girmeden önce sosyal medya ile aranıza mesafe koymayı düşünüyor musunuz?
Zaten aramda hep bir mesafe var daha önce Instagram hesabımı kapattım şimdi bir tane var uygun bir zamanda belki onda kapatırım bilmiyorum öyle aşırı bir sosyal medya bağımlısı değilim
Evet elimde olsa hiç telefon bile kullanmak istemiyorum çünkü sırf zaman kaybı ama maalesef her şey internete bağlı olduğu için telefon kullanmak zorundayız