Bu sene yılbaşında niye kutluyoruz kavgası çıkar mi?

Hani her sene biz Müslüman bir ülkeyiz öyle hristiyan şeyleri yapmayız diye yeni yılı kutlatmiyorlardi ya... geçen gün Papa'yı agirlayip ayın duzenletip üstüne bir de ilahilerle agirladiktan sonra artık yapmayız diye düşünüyorum..

Bu sene yılbaşında niye kutluyoruz kavgası çıkar mi?
Cevapla