selam :)
Yeni yılı bu sene nasıl geçireceğime henüz karar veremedim ama bakıyorum herkes evinde geçirecek gibi geliyor, belki de aramızda dışarıda kutlamak için planlarını çoktan yapmış olan vardır ha?
selam :)
Yeni yılı bu sene nasıl geçireceğime henüz karar veremedim ama bakıyorum herkes evinde geçirecek gibi geliyor, belki de aramızda dışarıda kutlamak için planlarını çoktan yapmış olan vardır ha?
Yeni yılı evde karşılayacağım
Kalabalık yerine sakinlik, kendimle baş başa olmak daha iyi geliyor. Küçük ama huzurlu bir bir gece ailemle
İçkili güzel bir sofra televizyonda yılbaşı programları eşliğinde sohbet muhabbet ardından bir de tombala patlatılır sonra milli görev gibi olan geri sayımımizi da yapar 2025 i uğurlar 2026 yla gelişinin şerefine karşılıklı içilir sonra hadi senin çok işin var daha deyip kapıdan ugurlanir sonrasında yatılır
Cevap
20Cevap
Evde. İstanbul'da dışarı çıkarsam hep gtumu eklerler.
Evimdeyim ohh misi gibi rahat, dinlenmeye devam.
Hem evde hem dışarıda diyeyim.❤️
evde girerim
Belli değil
alkol kesin ama büyüklerle dışarda mı içerim yoksa evde çilek şarabımı mı açarım belli değil
Benim için diğer günlerden bir farkı yok. Evde olurum.
yeni yili kutlamiyorum, o an canim ne yapmak isterse onu yapmak icin gerekli olan yerde olurum
Her zamanki gibi evde. Kutlamaya gerek yok ama yine de kırmızı don giyip uyurum😅
Gerçek yaşın kaç
Her sene yeni yılı evde karşılıyorum bu sene de yeni yıla evde gireceğim ama dışarıda girmek isterdim
Yılbaşında Brezilya'da olucam ertesi gün dönücem
Yılbaşını taclandiracak olan olursa nerde isterse orada karşılarız
İnsanlar hep aynı dışarda olsak ne oluyo olmasak ne oluyo üf
Temel Arzum çarşıda ya da eğlence yerlerinde kutlamak ama hayatlar evde eski süsleri olan yılbaşı ağacında 2026yı beklemek, tavuklu pilav yemek
Evde
Evde geçireceğim ben
Nerde yaşıyon
hiç evde kutlamadıdm. D
Evde olurum büyük ihtimal
Yüne erkenden yatarım büyük ihtimalle.
Yeni yılı kutlamıyorum.
neden?
İçimden gelmiyor anlamsız buluyorum yeni bir yılın gelişi beni heyecanlandırmıyor
hımm anlayabiliyorum
Evde yılbaşı kutlamıyorum
Evde galiba
Nöbette karşılayacağız 😂
Şimdilik bilmiyom
Evde tek başıma maalesef
Dışarda içkilerle canım
Evde öffff :( besbekar olarak
Evdeyim
Aslında sevdiğim insanlarla evde
Dışaroda clubda net 😌
Muhtemel evde
Evde
Evde olabilir
yine evde tek basşına yanlız
Evde
Duruma göre sakin yerde
Henüz plan yok
Dışarda
kocamla evimizde lol oynayacağız
Hayalimdeki hayatı yaşıyorsunuz
Yılbaşı kutlamıyorum bu yüzden evdeyim
Evde
Evde
Evdeyim ben
Evde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?