Arkadaşlar yılbaşındaki şu üzüm ritüelini yaptım ama kara üzümle. Sonuç beklediğim gibi olmadı, napıcam?

Ritüel temiz olsun diye masanın üstünde hiçbi şey bırakmadım
Ritüel temiz olsun diye masanın üstünde hiçbi şey bırakmadım

Yeşil üzüm yerine kara üzüm kullandım. Daha faydalıymış kalp için falan (bi taşla iki kuş vurayım didim. Hem sağlığım için bişey yapim hem de güzel bi ritüel yapim). Neyse konuya geçeyim ben, şimdi ben exim için bi ritüel yaptım bana dönsün diye (15 sene önceki eximdi, manyaam da biraz), kız hem lez olmuş hem de bi kızla yabancı ülkede nikah kıymış. Nerde hata yaptım ben? Bi de bu ritüeli bozma gibi bi olay var mı?

Arkadaşlar yılbaşındaki şu üzüm ritüelini yaptım ama kara üzümle. Sonuç beklediğim gibi olmadı, napıcam?
Cevapla