Neden yılbaşı kutluyoruz diyip çam ağacı susluyorsunuz?

Kimsenin ne kutladığı beni ilgilendirmez ama bazıları ne yaptığının farkında bile değil. Yeni yılı 2025i kutluyoruz diyorlar ama çam ağacı susluyorlar ve çam ağacında dini semboller var en tepesindeki yıldız gibi. Türk geleneğinde yılbaşı kutlamak var diyorlar ki bu bir uydurma. Varsa bile hristiyanlik sembolü konulmaz ki. Bazı insanlar cidden çok cahil.

Neden yılbaşı kutluyoruz diyip çam ağacı susluyorsunuz?
Cevapla