Yılbaşını evde geçirdiğini belirten insanlar bir şey başarmış hissine kapıldıkları için mi böyle söylüyor sizce?

Çoğu.

Yılbaşını evde geçirdiğini belirten insanlar bir şey başarmış hissine kapıldıkları için mi böyle söylüyor sizce?
Yılbaşını evde geçirdiğini belirten insanlar bir şey başarmış hissine kapıldıkları için mi böyle söylüyor sizce?
Cevapla