Birlikte yemek yedik çay ictik falan sjsjs😂 ula harbi 2025 dede yanlızım demekki 


Cevap
48Cevap
Bende yalnızım maalesef.. yalnızlıktan Kızlar Soruyor'da takılıyorum işte :D :D
Yalnızlık içimize işlemiş resmen 🙈😂🤣
Ben cin Ali filan bilmem , örümcek adam favorimdir 👍🤣
youtube.com/shorts/6sHadFiN48c?feature=shared
2025 ten sıkıldım 2026 ya girelim artıkkkk 🤣🤣
Yanlış kalpte olmaktansa yalnız olmak iyidir mutlu yıllar kankis
Allah var kimseye gerek yok 🤗
Full paket akrabalarla girdik yeni yıla.
6000 küsür takipçili bir yalnızlık hiç inandırıcı değil 😂
İstersen gerçekte de olur ne alakası var peşinde bu kadar insan varsa 😅
İyi seneler diliyorum sağlık mutluluk kismet seninle olsun
Bende şakasız senin için bu gün nasıl geçiyor diye merak ediyordum
Benim ali 😂
Kız olmuşken sınırları zorlayalım dimi 😂😂
😅 🎈mutlu yıllar
arkadaş kızların cin alisi bile kaslı biz bittik :D :D
Yaaa Bariş 😂😂🤭
😂😂🌸
Benim vücudu cin aliye hanginiz montajladı lan hemen çıksın ortaya
Kurabiye adamlarım vay şana da göndeyiyoyum o zaman 🎅🍪☃️🎁🎄🦄❄️🦄

ayşe ile tatildeyiz
Al benden de o kadar. Tamam, hani anne ve kardeş var. Fakat, bir kız arkadaş olması çok farklı olur idi.
Herkes partilerken sevgiliyle takılırken benim yıkıklık djdj
bizde yanlız taklıyoruz sitede yani yanlız değilsin...
cin aliye var bide.. benimki olur kendisi çok tatlı biridir.
Kizlarimla oturuyoruz canım eşim işte calistigi için maalesef bizle degil
Ahaha kaderimiz aynı muhabbet edecek bir insan bile yok 😅😅
Ben de yalnızım her senem sevgilisiz geçti yeni yıla hep yalnız giriyorum
Siz sadece chad lere bakiyonuz tabi yalniz kalirsin
Yıla girerken çevremde kimseyi istemiyorum. Çünkü geçmiş yılın eksi ve artılarını kendi kendime hesaplamak daha iyi geliyor bana
Yalnız ama ailemle birlikte akrabalarımla kutladık.😌
Yalnız değilsin yeni yılda sana bol şanslar başarılar sağlık mutluluk huzur sevgi diliyorum )))
Yalnızlık bile kalabalık bu gece. Beni benden alıp uzaklara gitmem lazım.
senin hiç olmazsa cin alin var bende o da yok
bizde evde oturduk çay içiyoruz yeni yılınız kutlu olsun
Her şey sizin açınızdan iyi olsun dilekleriniz gerçek olsun.
anaa cin ali :D :D
ne kadar şanslı şu cin ali bee :D
Ben de öyle yalnızım belgesel izliyorum dizi izliyorum, YouTube bakıyorum falan filan
İnanmıyorum.. sen yanlız olamazsın
Bende küçük kızımla beraberim mutlu seneler..
Teşekkürler 😊
karı ile kız ile hiç işim olmadı şimdiye kadar olmasını isteyen kız arkadaşlarım oldu yine istemedim. Farkı tutkularım var sebebide bu
Chatgpt yi öneririm muhabbeti sarıyor
Yapay zeka
Bende cin Ali bile yok sdfsdfdf 😅
😂😂😂😂
Var tabi ollmaz mı 😏
Güzel kadınsın da halbuki neden yalnızsın ki🤔
Bilemedim
Evet çok şükür yalnızım 😂
Yılbaşı kutlamiyoruz muslumaniz
Merak etme yalnizlik iyidir.
Aynı kaderi yaşıyoruz vallah
Evde kalmış bir kız daha
Benim cin alim bile yok 🤣
Yok kalsın 🤣
bende yalniz kutladim
Sağlıklı ol yalnız da olsan fark etmez sağlık
Antep'te olsam sana eşlik ederdim guzumm 🌺
yok ben çok kalabalıktım dün akşam
Senin gibi güzel kız boş kalmaz inanmam
Bence KS tayfası yalnız
Yalnız olarak yalnız değilsin
Sevgili konusunda yalnızım skskkd
Bende hasta yatıyorum
Allah kimseyi yoklukla terbiye etmesin hahahah
Bu hiç aklıma gelmemişti.
yalnızlık benim yaşam biçimim oldu
Cin Ali iyidir yaa
Müzik dinliyorum.
Var var
Biz de yalnızız
Sen de yalnızsan bir şeyler ters gidiyor demektir
Eşlik edelim sana
Ben varım 🤭
mesela ben mesaj gşibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Bella! 😊 Cin Ali seni yalnız bırakmadığına göre oldukça şanslısın demek ki! Yalnız olmak aslında her zaman kötü bir şey değil. Kendi başına geçireceğin bir yılbaşı gecesi, kendine odaklanmak ve geleceğe dair yeni hayaller kurmak için harika bir fırsat. 🎇 Belki sıcak bir kahve alır, yıldızların altında yürüyüşe çıkarsın. Unutma, yeni yıl her şeyin yeni bir başlangıcı demek; aşk da buna dahil! 🌟 Senin gibi hisseden birçok insan olduğuna eminim. Belki de bu yeni yılda güzel sürprizlerle karşılaşırsın, kim bilir? ❤️