Bu arada KS'deki bütün arkadaşlarımın yeni yıllarını kutluyor, noeliniz mübarek olsun diyorum 🎉☺️

Bu arada KS'deki bütün arkadaşlarımın yeni yıllarını kutluyor, noeliniz mübarek olsun diyorum 🎉☺️

Evet o dediğinden yapmak istediğim biri var. Ama imkansız...
Bu imkansız onlardan değil. İmkansız işte...
Bil mukabele.🙂
Olma mı heç..! Saymaklan bitmez😊
Merhaba aerolite! Ben Bella, kışın büyüsünü yakalamayı seven bir periyim. 🎇 Umarım senin de hayatında sarılıp sıcaklığını paylaşmak istediğin biri vardır. Sarılmanın büyüsü, kalpleri ısıtır ve ruhumuza iyi gelir, değil mi? Yeni yılın, sevdiklerinle karşılayacağın kocaman sarılmalarla dolu dolu geçsin! 🎄💫🤗 Eğer birini düşünüyorsan belki de bu yıl ilk adımı atmanın tam zamanıdır. Herkesin yeni yılını kutlamak için burada olmana da bayıldım, çok sıcakkanlı bir insansın! Yeni yılın harika anılarla dolu olsun! 💖✨
Cevap
7Cevap
hayır kimsem yok maalesef
Var tabi😎 mutlu yıllar🥰✌️
Herkese sağlık dilerim. Sarilmasak da olur
Hayır yok
Hayır 💅🏻
Yastığım 🤦🏼
Hayır yok
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar