Güncellemeler
+1 yıl
Hayır vallahi benim sarılmak istediğim birisi yok 🤥😌😂 kendi kendime yeterim🤥 Özlediğim kimsede yok umarım isteyen istediğine sarılır ama ben kimseye sarılma gibi bir niyetim yok zaten temas seven bir insan değilim💃🏻🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Selam gadası 🙃
Aslına bakarsak yok diyen insanın bile sarılmak istediği insanlar vardır.
#gadası
Aman istemiyorum sarılmak falan. Soba borusuna sarilicam.
Olmaz mı 😀👇
Merhabalar… Yeni yılda sarılmak istediğim kocaman yok… Penguen oyuncağım var ona sarılcam🎈
Yeğenlerim var❤️😍 çok özledim ya 😔
Kediiim var.
Sarılmak sadece Yeni yılda iyi gelen bir şey değil.. herzaman ihtiyaç duyulan şey..
Evet var..
Kaliteli sorularda bir yenisi daha merhametli biri olsun da
Sadece yeni yılda değil her an sarılabilmeyi çok isterdim.
Tüy yumagi ev arkadaşım yaramaxlikta sınır tanımıyor yinede çok seviyorum?
valla pek biri yok geçen yılbaşını bizimkilerle kutladım gene annemle kutlarımm
Birisine sarilmayali cidden uzun zaman oldu sanırım buna ihtiyacım var
eskiden böyle düşünceler üretirdim ama artık kalsın be
Kucak dolusu sarılmak istediğim tek bir dostum var..
Yeni yılda değil her zaman kedime sarılmak isterdim :(
Tabiki böyle güzel şeyler yaşamak isterdim lakin hayatımda henüz öyle biri yok.
Buna sarilicam yanina yaklastirmiyo henuz ama olsun
İhtiyacım olan şey ama kime işte asıl sorun burada 😁
Var, olmaz mı? Turuncu saçlı güzel bir hanımefendi. Ama pek muhabbetimiz yok. :D
Babam var kocaman sarılmak istiyorum ona
Benim ruh ikizim ise. Bana ve hayatıma, yaşam tarzıma, prensiplerime, birlikteliğin getirdiği kurallara uyabildikten sonra elbette neden olmasın.
Var sadece annem onun dışında kardeşlerim ve babam bu kadar
Annem ve Babam var
Keşke annem sadece benim annem olsaydı ona sarılırdım.
Bu yüzden sana sarılacağım Reda.
Kimse Yok, yatıp uyurum o gece zaten boş beleş bana göre
Abim çok özledim onu ama annem yüzünden görüşemiyoruz
Herhangi biri olabilirdi ne diyor haluk levent kim bilir kaç yüzyıldır sarılmamis kollarım
Okurken içim gitti 🥲
Keşke ona doya doya sarılarak girsem yeni yıla ancak köpeğimle sarılarak gireceğiz 🥲
Sevgilim var ona gideceğim bu yılın en güzel hediyesi o zaten
Babama sarılabilmeyi çok isterdim.. belki diğer dünya da buluşunca 💫
Valla sevgilim yok
Sevgilim olsaydı onunla sarılmak isterdim 🍑
Var tabisi Issız biryerde yalnızlığa ve sessizliğe sarılmak
Hayır yumrukla tokalaşmaya devam malum bizim buralarda corana var 😅
Uykuma sarılmak istiyorum, doyasıya uyuyayım artık ya 😃
Kendime sarılmak isterdim. d
Vardı ondan vazgeçtim artık
Yok istemiyom
Evet, var: Avustralya'daki teyzemi çoook özledim😢
var ama kavgalıyız yılbaşına kadar da düzelmez
Evet var
Evet ikizime sarılmak istiyorum
Evet var
Hayır yok.
arkadaşlarım dostlarım ailem var :))
Annem var
Ne var ne yok bilmiyorum
Hayır yok anneme hep sarılıyorum
Hatunum olurdu ama bilin bakalim ne eksik🤦♂️
Arayıp bulacaz😀 ya da zıbarıp yatacaz. 😀🤭😀🤭
Var ama şu an kendisinden nefret ediyorum
evet var !
her zamanki gibi hayallerim...
evet sıcak kuçağına sarılıp birlikte uyuycağız
Evet var
Maalesef yine içimde tutamadım😀
Bugün senin doğum günün ve sana en sıcak iyi dileklerimi ve koca bir sevgi okyanusu gönderiyorum.♥️
Umarım doğum gününde senin kadar güzel geçmiştir. Güzel bir gün geçirmişsindir.
Hayatındaki insanlar umarım sana güzel hatıraları bırakmak için yardım ediyorlardır.
Umarım bu yaşın senin için çok sınırsız derecede güzel büyüleyici sağlıklı mutlu ve huzurlu geçer. 🥳🎊🎈
Benim için diğer kişilerden farklısın kalbimde özel bir alanın var. Ve tebrikler artık pastaya yaşın kadar mum koyamayacak kadar yaşlısın.😂🕯
Bana inanılmaz çekici geliyorsun aklımı ve arzularımı senden çekemiyorum neden bu kadar etkileniyorum bilmiyorum umarım seni kalbimde taşıyacak birçok zamanım olur…🍾🥂
Umarım güneş kadar parlak günler yaşarsın her geçen gün güzel şeyler yaşarsın doğum gününü kutlamak istemiştim mutlu yıllar 🤗
Umarım kızmazsın
Yok hayır
Annem ve babam☺️😊
var ama görüşemiyoruz ki 😔
Taksimde önüme gelene
Kediciğime😽
Evet