Yılbaşını yine hicbirsey yapmadan gecirecegim acil olarak birseyler yapmam lazim ne yapabilirim?

25 yasindayim herkesin mutlu sekilde kutlayacak ben yine tek kaldim. Gercekten bunaldim arkadassizliktan.

Yemin olsun bu yilbasini kutlayamazsam 1 ocak saat 00.00 oldugu an bogazima bicagi gecircem yeter artik canimin kiymeti yok

Yılbaşını yine hicbirsey yapmadan gecirecegim acil olarak birseyler yapmam lazim ne yapabilirim?
Cevapla