Yilbasinda mecbur evdeyim planim yok arkadasim yok sevgilim yok hayatim b0ktan. Dogum gunumu bile kutlayacak arkadasim bile yok. Milletin instagramdaki partilemelerini izliyorum yurtdisina cikmis clublarda ben evdeyim yapacak biraey bulamiyorum.
Kendimi bu yuzden degersiz hissediyorum ölmemi istiyor sanki millet.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yılbaşına değilde Doğum günlerine önem veriyorum
Siz kadınlar dogum gunu kutlanmayinca kaldiramıyorsaniz ben intihar mi edeyim 😞. Dogum gunumu kutlayan tek arkadasim bile yok
25 yillik hayatimda hicbir zaman bir mekanda topluca dogum gunum kutlanmadi
Doğum gününüz ne zaman ki?
Kendim için yaşıyor ve kutluyorum demek istedim. Yılbaşı mı doğum günü mü doğum günü
2 Mart .
Millet sevdikleriyle vakit gecirirken sahilde buz gibi havada aval aval denize bakmaktan yoruldum
Balık burcu arkadaşım üzülmeyin buz gibi hava da dışarı çıkma
Evde aşırı sıkılıyorum. Hareketsiz kalınca huzursuz oluyorum.
Aslan burcuyum desem belki sevilirdim
Yalnz ol kafa dinle
Aynı kanka yalnızım hep
olurmus demek