Güncellemeler
+1 yıl
Yani ben çıkardım hayatımdan lakin o heryerde karşıma çıkıyor.
Etkilenen ve aşık olmaktan korkan erkek ile 2 kişiyi idare eden erkeğin farklarını söyler misiniz?
Iki türlüde hayatımdan çıktı lakin. Sırf merak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Birincisi zamanla düzelir, ikincisi düzelmez.
Peki bi uzaklaşıp tekrar geliyorsa. Bir şekil bu neyin belirtisi. Bende her yerde engelli lakin sürekli başka hesaplarla yinede ulaşıyor
ıqun düşük olma ihtimali?
Ya yok 125 şakaydı
bence yarısı :D
Ay sen çok biliyosun. Duygusal zekam düşük olabilir. Lakin iq yüksek... ikisini birbirine kattığın için senin potansiyelin düşük olma olasılığı kesinleşti sanırım
beynin yetmiyor ki duygusal zekana kalıyorsun yiğidim geçmiş olsun lkdfjgklfdg
Saf mısın? Yoksa kadın düşmanı mı? Yiğit babandır
eyvallah lsdjfklsd yiğit babam tabi :D ah kıyamam nasıl da alınıyor hemen :Dddd
Şşş babalara laf etmem. Hadi senle tartışalım biraz belli ikimiz de kötü duygu yoğunluğundan geçiyoruz. Aptal şey seni
aptal şey seni dfklgjlhgj gel bi teste girelim ıq testine lkşfdgjldf çok merak ettim cidden lksdfjgldf
Yok ya şu an mental sağlığım cahilliģe yakın. En son 10 sene önceydi. Kesin düşmüştür. Sanki benden farklısın. Olamazsın ki hala konuşuyosun baksana. 😆
muhabbetin sarmış olabilir ama bu kendim için ders çıkarmam için :D ilerde ıqum düşerse demekki bende böyle olucam :D :D
Ahahhahaha buda iyidi. canım iq sahibi. 😆 sende zeka olsa ne yazar baksana çöplükten çıkamıyosun
ksyi çöplük olarak mı tanımlıyorsun :D şikayet ederim ama seni kaybederim :dd
hayatta ne tür yeteneklerin var :D
soruya cevap bulamaman sürenin uzaması beni hiç şaşırtmadı :D
Tabiki yani. Olmasaydı defalarca aynı soru olmazdı bir platformda. Insanlar yeni yeni şeyler sorardı. Beyinleri c. i. n. s. e. l organlarında takılı kalmış. Sosyal deney eğer yapılsa bu ortamda kesinlikle ergenlik döneminden çıkamamış insan topluluğu denirdi. Zeka işe yaramıyor sonuçta iyi icatlar vardır kötü de
Uçmak misal evrimin dinozorlar döneminden kalmayım
Yok ya başka soruda disliyoruz birbirimizi durduk yere
yani bu sitenin biraz da pazarlama tekniği :D sonuçta ne kadar zaman geçirirsen o kadar çok para kazanıyorlar cinselliğe pek takılmıyorum hepsi makara zaten :D
sen hangi kafayı yaşıyorsun acaba lksdfjgkld ıq kafası daha gelmedi galiba :D
Yahu pazarlama olsun olmasın. Yinede gösterge şu ki insan topluluğu nerede takılı kaldı ise o pazarlanarak ön plana çıkabiliyor 😆. Olgun değiliz ki hep aynı tür devam ediyor...
haklısın tabi :D şimdi siteye mi gömüyoruz insanlığa mı dklfjhglkfhj
Siteyi üreten insan değil mi ki
Robotlar gelişti sanırım
baya komiksin ya fdlkjgkldf acaba doğru düzgün muhabbet edebilecek miyim seninle onu düşünüyorum :D
Yok ya öfke stres yoğun spora gidemiyorum bu gün. Bende zararsız yönden atayım dedim. Haklı olarak çıkması gerekir duygular bi nevi. Duygusal zekam genel kadınlar seviyesinden az. Erkeklerinkine yakın da
şu an seninle konuşurken ıq seviyemin düştüğünü hissediyorum neden böyle oluyor :D öfke stresini benden mi çıkartacaksın :D benim ne günahım var ya :D
Ahahahahah hadi zekanla çevir konuyu pozitife
ne sporu yapıyorsun amaç ne :D
Amaç zayıflamak ardından kaliteli yaşamak
Aaaa bi soruyla mı kaliteli u dönüşü yaptın zannediyosun
helal sana sağlam kafa sağlam vücutta bulunur zaten :d bende şimdi odanın köşesinde ki spor malzemelerine bakıyorum yapsam mı diye :D
Tabiki yap aaaaa
yaparız artık :D şu gizlilikten çıkma ihtimalin nedir :D
Pp m yok yaşım büyük senden merak etme
kaç yaşındasın :D
28 lakin mental yaşım 20 kalmış sanki
bence o kadar da büyük değilsin yani :D sana mesaj atmak için yeterli bir yaş ortalaması dflkjgfdlg
20ymiş gibi kabul edelim gel dflkjghlfdkh
Nereye geliyorum be
yani şimdi site çökerse seni bulamam o yüzden dfkljgdlf
Yazabilirsin istek attım