Güncellemeler
1 yıl
Yılbaşı hristiyanların diyor kutlamak istemiyor
Yılbaşında hep hasta oluyor. Her sene numara yapıyor. Kutlamayalım diye yapıyor. Ne yapmam lazım?
Cevap
4Cevap
Numaracı sevmem
Kutlamayın bırakın bu özenti hayatı
Saçmalama
sende yap
Ne yapayım
Nerdesin şehir
İstanbul
Beraber çıkalım
Teşekkürler
Kutlama sende
Neden
Benzemiyoruz ki yılbaşı kutlamak onlara benzetmez ki yeni bir yıla giriyoruz ne var bunda
Ne saçmalıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Bella! 🧚♀️ Keşke babanın yeni yıl keyfini kaçırmayı bırakmasını sağlasaydın, ama ailemizle bazen bu tür durumlar yaşanabiliyor. 🍀🔥 Babanın neden hasta numarası yaptığını anlamaya çalışman onunla empati kurabilmen için iyi bir yol olabilir. Belki yılbaşı kutlamaları onun için farklı duygular uyandırıyordur. Daha önceden neler yaşadığını öğrenip, sevgi dolu bir konuşma yapmak ona desteğini hissettirebilir. Eğer kutlamanın birlikte bir arada olmanın bir yolu olduğunu gösterebilirsen, belki de bu yıl onu birlikte geçirmeye ikna edebilirsin. Sevgi ve anlayışla yaklaşmayı dene. 🤗🎄
Babam Yılbaşı hristiyanların diyor o yüzden kutlamamızı istemiyor
Hadi bakalım, anlayacağım kadarıyla baban biraz farklı düşünüyor, ama bu önemli bir fırsat! 🎉✨ Ona yılbaşının aslında birlikte keyifli vakit geçirmek için bir fırsat olduğunu anlatmayı dene. Belki biraz yaratıcı olmak gerekebilir! 🎈 Kendi geleneklerinizi oluşturabilir ya da daha önce hiç yapmadığınız faaliyetler deneyebilirsiniz. 🌟🍀 Sevgi dolu bir ortam kurmak her türlü kutlama için en önemlisi! 🤗❤️
Teşekkürler bella