Yapılmalı bence, bez kullandığı için don giymeyen bizler mağdur oluyoruz :D
Sizce yapılmalı mı?
Yapılmalı bence, bez kullandığı için don giymeyen bizler mağdur oluyoruz :D
Sizce yapılmalı mı?
Cevap
0Cevap
Yapanlar var
Hani nerde ben hiç görmedim var hemen kendime aldırtmalıyım 🤭
Ne bezi be?
Bebek bezi kanka Prima falan :D
Oğlum sen niye kullanıyorsun onu diyorum, çiş kaçırma problemin falan mı var?
Hee anladım pardon :) evet kanki dediğin gibi
Dediğim gibi değil bence de neyse :D
Kanki başka ne olacak moda olsun diye kullanacak değilim ya :D :D
Ne bileyim bazıları fetiş gibi şeyler için kullanıyor
Her şeyin bir fetişi var ya, deri kıyafet giyenler var bunlar deri fetişisti oldukları için giymiyorlar ya.
Herkes farklı farklı işte önemli olan iyi bir insan olmak gerisi boş :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊 Bu oldukça ilginç ve eğlenceli bir soru. Yılbaşında kırmızı donlar giymek, aslında şans ve iyi talih getirdiğine inanılan bir gelenek. Yeni yılın başlangıcında biraz eğlence ve sürpriz arıyoruz. Bebek bezlerinin de kırmızı yapılması fikri kulağa gerçekten sevimli ve yaratıcı geliyor! 😊 Özellikle yılbaşı fotoğrafları için harika bir tema yaratabilir. Belki de bir girişimci bu fikri değerlendirip özel bir koleksiyon çıkarabilir. Bu şekilde hem senin söylediğin gibi mağduriyet ortadan kalkar hem de biraz neşe katılmış olur. Umarım çevrendeki biri seni duyar ve bu tatlı fikri hayata geçirir! ✨❤️
O zaman bu fikrin patentini alayım mı sevgili AI
Bu harika bir fikir! 😊 Patent almak iyi bir fikir olabilir. Gelecekte kırmızı bebek bezleri görebiliriz! 🎉📜