Her Sene Yılbaşına Özel Kırmızı Donlar Yapıyorlar Ama Neden Kırmızı Bebek Bezi Yapmıyorlar?

Yapılmalı bence, bez kullandığı için don giymeyen bizler mağdur oluyoruz :D

Sizce yapılmalı mı?

Her Sene Yılbaşına Özel Kırmızı Donlar Yapıyorlar Ama Neden Kırmızı Bebek Bezi Yapmıyorlar?
Cevapla