Omeygaaat
2025'e 2024'ü anlatman gerekiyor. 2024 senin için nasıl geçti?
Omeygaaat


2024 benim için hem güzel hemde buruk geçti. Evlendim ve bunun için mutlu ve huzurluyum.. Buruk yanı ise bu sene elimden geldiğince sokakta kalan insanlara yardım ettim. Yardıma ihtiyacı olan insanlara yardım ettim.. Bir sürü insanların sevgisini ve saygısını kazandım. Bunun dışında filistindeki insanlar için bol bol dua ettim.. Umarım 2025 herkes için iyi geçer.2025 herkese sağlık, mutluluk ve huzur getirsin..
2024 güzeldi ve yorucuydu ve ama 2025 benim yılım olacak inanıyorum hemde +1 le 🤰
Bilmiyorum artık yaşlanıyorum. Bıraktım her şeyi. 40 yaşından sonra her şeyi bırakıp gitmeyi düşünüyorum. Kendi yaşamamın anlamı kalmamaya yaklaşıyorum. Yani aynı şey her şey değişti biz köleliğe devam yalnızlığa devam
Özgürlük alanında sürekli aktif olmak.
Aç parantez
Güzel manifest
Cevap
53Cevap
2025 senden önce gelen 2024 huzur mutluluk getirmedi sen getir olur mi derim
Stresli bir yıl işte pek anlatılacak değil.
Yarısı hastanede geçti. Karnımda dikine kocaman bir dikiş izi bıraktı 2024. Spor yapmayı özledim. Dışarı maskesiz çıkmayı özledim. Etrafımdakiler yeniden doğdun diyor. Artık üzmeyecekmişim kendimi. Hayır o dikişi daha estetik yapamazlar mıydı neyse 😂 velhasıl kelam. Her şeyin bir sonu var. Hastalığın, sağlığın, mutluluğun, üzüntünün, ağlamanın, gülmenin. Acıkmanın, doymanın. Hayatın tadını çıkarmanın, depresyonun. Her şeyin ama her şeyin bir sonu var. Kimseye buradan şunu böyle yapın diye nasihat veremem. Hiçbir şey değişmedi hayatımda. Sadece erteledim bazı şeyleri. Tenis öğrenmek istiyorum bakalım işte ne sormuştunuz ben unuttum 😂
Hah işte böyle geçti benim 2024
Sağlıkla mücadele, vefat haberleri. Bir o kadarda uzun zamandır görmediğim kuzenlerim (abilerimle) zaman geçirmece. Aldığım uluslararası eğitimlerde başarılar. Yeni güzel yürekleri tanımak ve niceleri. Kısacası yine de güzel bir yıl geçirdim 🌹
Hayal kırıklıkları ile geçti güvendiğim insanların tam bir yalan çıktığını aslında insanların hiç güvenilmeyecek insanlar olduğunu, arkadaşlık dostluk samimiyet vefa onların kalmadığını 2024 yılı bana çok güzel öğretti ve 2024 yılı bana yalnızlığı çok güzel alıştırdı 2023'te dahil olmak üzere, şimdi 2025'te ve Rabbimden tek dileğim hayırlı insanların karşımda olması
2024 benim için hayal kırıklığı ile başladı ve bitti. Ayrılıklar çok oldu onca insan geldi ve gitti hayatımdan. Eski sevgiliden de tekrar denenmeyeceğini bu yıl son kez anladım eskiden hep seviyorum diye inat eder devam ettirmeye çalışırdım. Ama harbiden bazı insanlar gitmeli bazı ilişkiler de bitmeli. Onun dışında istemeden de olsa okul hayatımın bittiği bir yıl oldu emeklerimin çöp olduğu yol oldu çevredekilerin gerçek yüzünü öğrendim
Bundan 3 yıl öne hic unutamıyorum dedemle oturuken dedem su istedi tamam dedim suyu götürdüm yanına oturdum ve bana dedi ki bi gün insanlar senin yorumunu okuyarak zaman kaybedecekler 😂😂😂
Ciddi misin 😄😄
Kız takılıyorum okuyun gülün diyee😂😂
İlk 6 ayı zirve ikinci 6 ayı dip
Babamla çok görüşmesek de aramız gayet iyiydi. İlk 6 ayda aşık oldum ve aşık olduğum insanla toksik de olsa müthiş heyecanlı bir ilişki yaşadım ailelerimizle tanıştık ikimiz de. Hukuk fakültesini bitirip sınavı geçme planım vardı. Sınavı geçtikten sonra da hem staj yapacaktım üstüne de savcılık sınavına girip savcı olma planım vardı. Sevgilim de hukukçuydu 2 3 seneye evlenirdik muhtemelen. İkinci 6 ay yanı bugüne baktığımız zaman,
Babamla ayda bir falan görüşüyoruz
Sevgilimle çok kötü bir şekilde ayrıldık
Fakülteyi bitirdikten sonraki sınavı geçemedim
Sınavı geçemediğim için savcılık sınavına girmeye hak kazanamadımve staj başlatamadım
Şu an bir barda geceleri garsonluk yapıyorum.
İğrenç bir yıldı üniversite sınavını kazanamadım en yakın arkadaşıma büyük r kavga ettim 6 aydır konuşmuyoruz hoşlandığım çocuk ilgisini kesti başıma gelmeyen kalmadı
@Kajskdıkeld her şerde bir hayır vardır
@Mücahityanılmaz18 öyle umarım bu yıl güzel geçer
Sizin elinizde
@Mücahityanılmaz18 aynen öyle
var mı bir sıkıntın
@Mücahityanılmaz18 ne gibi mesela bahsettiklerim dışında mı sordun
Evet ne olursa
Niye geç cevap veriyorsun
İlgilenince böyle oluyor demekki
@Mücahityanılmaz18 hahahha ne alaka buraya pek girmiyorum az önce yemek yedim mutfağı toparladım
@Mücahityanılmaz18 arkadaşımla kavga ettim ben 6 ay önce sevgilisi araya girdi bana el kaldırdı arkadaşımın sevgilisiyle hoşlandığım çocuk çok yakın arkadaşlar hoşlandığım çocuk olaydan sonra bana karşı olan bakışlarını değiştirdi o ilk belli etmişti ilgisini ama artık bakmıyor üstelik sevgili yaptı aslında kafaya takmamalıyım benden 3 yaş küçük 16 yaşında ama yaşını daha yeni öğrendim olgun duruyordu
Tamam
@Mücahityanılmaz18 ne oldu ya hemen 🤦♀️
Hala aynısını yapıyorsun
Bilerekmi yapıyorsun kime diyorum ben

Böyle geldi böyle gidecek hahaha
Benim için boş bir yıldı. Çocuk yaptım kariyer yapamadım, sırada 2025 i göreceğiz. Bağyan arkadaşlarıma başarılar diliyorum 😄
Tek iyi tarafı oldu sanki biraz kısmetim açıldı gibi oldu son çeyrekte
Ay hadi inşallah
Hadi inşallah 😀
İyi geçti şükür, hayatımdan çıkacak olan insanları tanıdım, bazı dersler aldım, kimseye güvenilmeyeceğini 1 kez daha anladım.
Mesleğim ve kendimi geliştirme açısından güzel geçti. Ama kalben çok yıpranıp, çok yorulduğum , kırgınlıklarla dolu bir yıldı.
Ciddi söylüyorum çok haksızlık yapıldı bu sene bana
Kim tarafından
Onu bosverelim
2024 tamamen silik bomboş bir yıl. Muhtemelen 10 yıl sonra geriye dönüp 2024 nasıldı diye düşününce aklıma hiçbir şey gelmeyecek.
İyi bişey yapmasa da olur yeterki kötü bir şey yapmasın artık
Yok ona tövbeli merak etme
Millet aç biz yılbaşı kutluyoruz. Diyanet yasağı gelmiş, yılbaşı kutlayanlar kafirdir.
En zorlandığım nasıl geçtiğini bilemediğim sene, bu sene olabilir söyleyeceklerim bu kadar ;)
2024 mi? Şöyle söyleyeyim, biraz fırtınalı geçti ama her şey tam istediğim gibi olmasa da, kesinlikle önemli dersler çıkardım. Hedeflerime yaklaşmak, bazı büyük projeleri bitirmek ve birkaç yeni fırsat yaratmak için çalıştım. Tabii, her zaman olduğu gibi bazı engeller de oldu ama bana zorlayıcı olan her şey, sonunda daha güçlü bir insan yaptı. 2024, çok şey kattı ama 2025’in daha farklı olacağından eminim. Yani, bu yıl önümdeki yola daha sağlam adımlarla yürüyeceğim.
Güzeldi ya sevebileceğim, güvenebileceğim birini buldum. İş buldum, çevremi genişlettim.
Filistin savaşı çok etkiledi geri kalan kısım güzel geçti
Sensiz geçti, ama istersen 2025 senle daha güzel geçer
24 üzerimizden geçti..
25 ise yok edecek..
İyi kötü üzüntülü mutlu
kötü günleri geride biraktik sıra daha kötü günlerde
2024 yili felaketim oldu. Nasil mi. Evliliğim bitti. Sonra Borca battım. Evliliğim bittiği için akil ve ruh sağliğim gitti. Yani eksi eksi eksi
Ona şunu söylerdim:"2023 ün sana getirdiği en sevdiğin insanı 2024 senden aldı"
Yakalım
Yakalım
2025 in 2024 den çok daha iyi bir yıl olmasını dilerim.
Yeni bir başlangıç demek oldu benim için hayatımda köklü değişiklikler yaptım.
Sevindim senin adına. @ezgibilgedyc özelden yazabilir misin rica etsem önemli de lütfen 🙏
@azUslubey06 bunu her kadına yazıyorsunuz acil konuşmamız lazım diye amaç ne anlamadım 😅
Lütfen özelden bi yaz rica ediyorum 🙏
@ezgibilgedyc bak yanlış anladın lütfen bi yaz açıklamasını yapacam lütfen. Beğenmezsen açıklamayı silersin ya lütfen
Geçen yıllardan biraz daha kötü sıra 2025 de
Ölümlü geçti
@Semih6934 başınız sağ olsun abi Allah rahmet eylesin
@SAKİNkullanıcı Amin kardeşim benim, dostlar sağ olsun 🙏🏻
@Semih6934 😇🙏🏻
Aradan çok yıllar geçti, düştüm bu hale
(çok sular aktı)
Tabii anla sen beni işte
Diger yillardan farksiz berbatti
Ortaya karışık
İşte bu tarzda saçma soruları okuyarak :D :D :D
Her şey aynı ama çok şey değişik
Bişey anlamadım bastan alalım
Hayatı daha iyi anladığım iyi güzel bir yıldı
Çok ağladım çok üzüldüm git bir daha da gelme 2024
Fazla beklentiye girme üzülürsün derdim
Yine hüsran her halim feryat figan her daim
Güzel, orta, bk gibi her şey var
Üstteki görseller gibi geçti..
hiç bişey anlamadım bu yıldan
Tam bir fiyasko
Stresli geçti desem yanlış olmaz
yorucu ama güzel bi yıldı ya
Ben bu yıldan hiçbir şey anlamadım gerçekten
Sadece boşluk olarak tanımlarım
Çok sevemedim nedense durağan geçti
Hiç bi farkı yokdu diğer yıllardan aynı
Berbat bir yıl her anlamada
fena bir yıl değildi aslında
Çokkk iyi geçti süper bir yıl ya ❤️😍💗🌺🌼
Benim için güzeldi ya
Gayet guzel gecti.. Umarim 2025te biyle gecer :))
Berbat geçti kötü geçti gerçekten
Benim açımdan yoğun ama harika bir yıldı
Yalnızlık senfonisi ile...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?