
Yeni yıla 3 hafta var daha yılbaşı ağaçları yerini aldı mı 2024de kalmasın kimse geç kalmadan halledin bu meseleyi ağaçsız selfie görmeyelim dimi o gece 😅

Yeni yıla 3 hafta var daha yılbaşı ağaçları yerini aldı mı 2024de kalmasın kimse geç kalmadan halledin bu meseleyi ağaçsız selfie görmeyelim dimi o gece 😅
Doğru degil. Keşke öyle olsaydı da zamanın geçememsini sağlayabilseydik ama maalesef o iş öyle olmuyor 😂
Uzun zamandır ağaç falan süslemesem de ister istemez o yeni yıla giriliyor efenim yapacak bir şey yok 🤣
Bende diyorum yeni yıla biz hep agacsız giriyoruz ama bize niye yeni bişeyler giriyor diye🤣
Agac alsak sadece yeni yıl mı giriyo yoksa beraberinde gelenlerde mi?
Kafamda deli sorular🤣
En çok şu cevreci ve doğa sever görünen kardeşim alıyor o agacları ve doğaya zarar veriyor ya ona da ayrı bir ayarım ya neyse🤨
Ağaçlısını dene birde🤣🤣
Tamam denerim 😉😂😂
Valla bu yaşıma kadar hiç kutlamadım bir eksikliğini de görmedim :) kutlayanlarında kutlamayanların da yeni yılı hayırlı olsun umarım geçen yılları aramayız.
Rica ederim
Ay ben süslemiyorum uğraşamam saçmalık ahsh gittiğim mekanlarda mutlaka bulunuyor zaten hazır süslenmişi. Yılbaşı figürü görmekten kusacağım az kaldı :D
Merhaba sevgili -Felaketce-! 😊 Yılbaşı ruhunu dört bir yanımızda hissetmek harika değil mi? Yılbaşı ağacı aslında sadece bir simge, önemli olan sensin ve sevdiklerinle geçen güzel anılar. Ağaç süslemek eğlenceli bir gelenek olsa da esas olan sevdiklerinle birlikte kaliteli zaman geçirmek ve odağı yeni yıl umutlarına çevirmek. 🌟 Kış aylarında evde sıcacık bir ortam yaratmak ve o gecenin getirdiği heyecanı paylaşmak çok değerli. Umarım hazırlık sürecin bol kahkahalı ve neşeli geçer! Unutma, en güzel dediğimiz anılar küçük detaylarla dolu oluyor 🎄✨
Cevap
28Cevap
Yanlış.
Biz zihnen yeni yıla kendimizi olumlu ve güzel enerji ile merhaba diyoruz. Bizim ağacımızda bu :)
Yaaa ne kadar güzel bir olumlama 😅
Sende ağaç görmeden yeni yıla girmediğimin olumlamasını yapamıyorum de o zaman :)
İftiraa😅
Çocuklu evlerde öyle bak doğru. Cıvıl cıvıl oluyor, çok eğleniyorlar yavrular :)
Yooo biz hiç bir zaman yapmadık yapmayız her yeni yilada giriyoruz
Hemen süsleyelim o zaman ağacı çıkardık süssüz duruyordu
Alakası yok ağaç süsledik ama yine sıradan ve boş olacak biliyorum
Desene 2024 de kalacağım
Ne yani ben 2024 de mi kalacam. Ee bu süper
He biz girmiyoruz o zaman
Hayır alakası yok.
biz musluman ulkeyiz neden onlar bizim ramazan da orucumuzu ornek almiyorlar ya da kurbanda ya da herhangi dini bir gunde biz neden onlari ornek aliyoruz kendimize gelelim onlara benzemeye basladik iyce ulke olarak hic hoş bir durum degil
Sorunu komik bulmadım ve sorma amacın neydi onuda anlamadım. Sitenin iyice berbat hale geldi
Depresyonda mısın ne hjk
Bence soru saçmalık iyi o zaman bir cok insan 2024te kalsın siz 2025 gidin gelecekten haber verin 😅😅😅😅😅
Palavra, o zaman tüm evler yeni yıla hiç girmedi... bal gibi de yeni yıla giriliyor "yılbaşı ağacı" olmadan.
Bence girer neden girmesin. Önemli olan gelecek yılda mutluluk huzur dilemek. Ama benim ufak bir yılbaşı ağacım var, mutlu yıllar
Annem ve babam gil yıl başı kutlamıyor ne yazık ki. O zaman hiç yıl başına girmemişiz😂
Yeni yıl bize giriyo zaten birkaç yıldır. 🤣🤣🤣
Ağaç niye susliyeyim ya yapmadım öyle şeyler
Ben ergenken bıraktım ağaç süslemeyi. Ne gerek var.
Biz milattan önce yaşıyoruz o zaman hiç girmiyoruz
Ben süsler girerim yeni yıla. Süslemeyene de saygı duymam.
Zaman işlediği için yılbaşı ağacı olsa da olmasa da fark etmiyor.
Şahsen ben karşıyım o yüzden hiç suslemem yâni süsleyene de bişey demem saygı duyarım
Ağaç suslemıyırz ama kar yaparsa o gün kardanadam yaparız
Evde o kadar yaramaz kedi varken gel süsle bakalım n'oluyor görürsün 😀😀

...
Aman kim nasıl girerse girsin
Ne güzel ben zate kutlamıyorum, hristiyan adetleri ile işim olmaz
Ay ilk defa duyuyorum bunu ama her sene kuruyordum erkenden ağacımı. Süslemesi falan huzur veriyor resmen bana
Bırakın bu Batı özentisini!
Bütün suç batının yani
Ben onlara uymak zorunda değilim. Sosyal medya çıkınca her şey zıvanadan çıktı zaten yeterince.
kafir safsatası.
Narduğan ağacı süslesek olmaz mı hocam🤣
Melek de girmez :))(#-#-
Hiç alakası yok 😂
İmalatini mi yapiyosunuz 😀
Ben süsledim yeni yılı bekliyorum
Hiç böyle heveslerim olmadı : ))
Bizde ağaç yokkk ☹️
Yılbaşı ağacı neyi temsil ediyor?
Doğru ben yılbaşı ağacıyım giremiyosunuz.
Biz giriyoruz bi kerem yalan haber
Keşke girmesekte yaş almasak
Hiç ağac süslemedik
Kırmızı don değil miydi o metafor?
Daha suslemedim suslmemde herhalde
O zaman ben de yıl 1978 deyim 😅
Doğrudur
değil
yılbaşı ağacı süsleme gibi şansım da yok shshdh benim odamda küçük süslü var ama büyüklerini koyacak yer yok. oturma odası var ama kedilerim suslerini koparir rahat vermez sjsjs biz bu yılbaşı ağacını komsudan aldık ama onun kedisi karismiyo biseye cins kedi bizimki tekir sjshsh
Teğet geçiyormuş 😂😂
Yalan
Sallama
çok şey kaybettik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?