
Beni bırakın siz gidin. Güzelse seneye gelirim ben de :/
#Yeterahyeterhayat

Beni bırakın siz gidin. Güzelse seneye gelirim ben de :/
#Yeterahyeterhayat
Hayır tabi k ide ben girmek istemezdim.. bana kalsa yaşamak bile istemezdim ama bir kere geldik hayata o yüzden de elimizdekilerin en iyisini yapmak gerekiyor. ama 2025 hiç bir umudum yok
Seçme şansım olsa en başından hiç var olmamayı tercih ederdim. Ancak geldik bir kere kendimizi hoşumuza giden , sevdiğimiz , bizi mutlu hissettiren şeyleri yaparak olabildiğince güzel yaşatmaya çalışalım. Yıllar gelir ve geçer ona çare yok.
2000 lerin başına gitmeliyiz. O zamanlar çok daha güzeldi.
Teşekkürler 🤟
Ricalaar
Bn istemem ya her geln yeni yıl bir önceki ni aratiyor
Cevap
19Cevap
Hayır istemezdim çünkü her gelen yıl bir önceki yılı mumla aratıyor bana kalsa 2025 e girmem ile çıkmam bir olur
Ben yine de girerim ya umut hiç bitmez belki güzel şeyler olur 2025’te
Ben 2009da kaldım zaten geçen yılların önemi yok benim için
İsterdim çünkü 2024 benim için güzel bir yıldı...
2025'e girmiyoruz deseler tek girerim. Öyle şeyler olacak ki... :D
Neler ve nereden biliyorsunuz
2024 güzel geçti 2025 de öyle geçer umarim
Medet son rakamın topuklanıp yerine yeni bir rakam gelmesi olmasın. Kader ve seçimler 2 ve 0’ın gõtündeki rakam değişmesinin çok dışında işliyor. Ve yine o rakamlar hayatta hiçbir anlam ifade etmiyor. Sadece yaşanan kaderin, alınan seçim sonuçlarının bir mazisi. Başka bir adı yok
Evet kesinkle gelecek daima umut'tur...
Bugün ise sükür edilmezsi gereken durum ve gecmis güzel anilmazsi gereken...
2024 te bir saniye bile kalmam. Zehir oldu bu yıl bana. Son dk güzel bir gol geldi onu da alıp 25 e gideceğim inşallah
Eski olanı arkada bırakıp önümüze bakmak daha sağlıklı, bu yüzden girmeme şansım olsaydı yinede isterdim
Her zaman yeni deneyimleri severim o yüzden koşarak girerim 😂
İsterim tabii, daha çok hedefim var lazım baya 25 şu an SALKDSFSAFSAF
Bu yıl benim için iyi geçmedi hemen girelim :D
Tabi ki yeni bir yıl iyisiyle kötüsüyle hayat devam ediyor
Seçme şansım olsa "bi rabbi kûm" dendiğinde bişey derdim.
2025 e girmek isterim belki 2025 bize sürpriz yapar ❤️
Mutlu huzurlu sağlıklı olalım bu günümüzü aramayalım hayırlısı hepimiz için 🙏
2024 bir an önce geçmişe karışıp gidebilir mi? Seçme şansım olsa direkt 2026 ya girerdim.
2024 yılı kötü geçti 2025 yıla mucize günlere beni bekliyor.🎉
Yani bilmediğim bir şeyi neden ne için seçmiş olabilirim ki?
Fark etmiy. Hayatımı o kadar salık bıraktım Erkan. 🤣
Stabil ya hersene aynı teranaler gelen gideni aratıyor.
risk almaya bayildigim icin evet ben yine girerdim
Görelim mevlam ne eyler ne eylerse güzel eyler derdim giderdim
Yok öyle sende geleceksin. Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete hadi bakalım👉🏻
her şey çok güzel olacak deyıp gırelım gıtsın 😀
Hayır 2025 bana ne getirceni ne götürceni bilmiyorum ve korkuyorum annemi kaybetmekten Allah korusun ama hep aklıma gelen bişey
2024'ten daha güzel geçicekmiş hissiyatı veriyor
2025 girmek istiyorum. Geride kalmak hiç istemem.
Evet girerdim. 2024 çok kötüydü benim için. 2025’i merak ediyorum.
Diger secenek ne; o mu bize girio 😝
Evet belki daha güzel şeyler olacak.
Bu yildan umutluyumm yani girmek istiyorum birde bu yıl cok hizli gecti seneye daha da hizli geçeceğini düşünüyorum
Hayır istemezdim
İstesek de istemesek de gireceyik maalesef
Arafta kaldım 😄
Girerdim geleceği merak ediyorum.
İsterdim. Çünkü durduğum yerde durmak istemiyorum.
Dalarım 2025'e
Evet, zaman aksın isterim hep...
Elbette isterdim
Ben de girmek istemiyorum senle kalıyım
Ben çok istiyorummm
2025'e mutlulukla girmek istiyorum.
Hayır yılı biraz daha uzatmak isterdim
Girerim ya yeniliğe ihtiyacımız var
evet merak ederdim bu sene neler olacak
İsterim neden istemeyeyim
2022'de kalmak isterdim
2016-2018 arasına gidelim lütfen
Girmeyip napicam noluyorsa oluyor zaten
istemem çünkü 30 olcam
İstemezdim
Şu anki aklımla 2002ye girmek isterdim.
Girmek istemem hayır
2025 görüp geri dönmek olabilir. :D
evevevevet
Girerdim.
Acilen girmem lazım
Giderdim ne olacaksa olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?