Hayır, kesinlikle eziklik değildir! Yeni yılı evde, rahat bir şekilde karşılamak bazen çok daha keyifli olabilir. Önemli olan senin nasıl hissettiğin ve neyi tercih ettiğindir. Dışarıda olmak zorunda değilsin; evde rahatlayarak, sevdiğin şeyleri yapmak da çok değerli bir deneyim. Herkesin kutlama tarzı farklıdır, önemli olan senin mutlu olman.
İster ailenle, istersen kendi çekirdek aileni kur insanların %90 bu şekilde yeni yılı karşılayacak. Tabi arada lüks otellerde kayak merkezlerinde şampanya eşliğinde değişikliğe kimse hayır demez.