Ramazan bayramında şeker ve çikolata ikram ediyoruz. Peki Kurban bayramında şeker ve çikolata ikram etmek saçma mı?


dananın bir parçasını kesip tabaklarına koymamızı mı istersin? oturmaya gelen misafire şeker ve baklava verilir eğer ihtiyacı olan biriyse de giderken et verilir ya da götürülür
Cevap
9Cevap
Eveeeet...😃Yine denge cevabı vereceğim 😂şeker. cikolata. serbetli tatlılar. kavurmalar. Vücutlara, saglıklara epey bir mukayyet olmak gerekecek yani denge gerekecek😃😃
ya ne ikram edicektik dilim dilim çiğ et mi 😂
bizim evde gelen misafirlere çikolata, baklava, yaprak sarma ikram edilir her bayram
bayram bayramdır sanki.. herkes kurban kesiyorda etmi ikram etsin
Kurbanı olmayan evinde eti olmayan kişiler. Tabikide şeker ikram edecek 🙂🙂
Oturmaya gelen misafire kahve ve tatlı ikram ederim kapıdan uğrayanlara şeker çikolata tutarım
Bu bayramda çoçuklara toz şeker ikram etcem, tepkilerini çok merak ediyorum 😂😂😂
Misafir kabul etmiyoruz sadece nişanlımım ailesi gelirkeeee
Baklava veririm ben
Şeker ne koca insanlara
Çocuklara verilir
Neden saçma olsun ki.
Ne ikram etmeyi düşünüyorsun peki?
Yeni kesilmiş et mi?
Hayır değil neden saçma olsun
bayram ziyareti kaldımı ya?
Niye saçma olsun. Gelenek göreneklerimiz bunlar
Saçma değil aksine çok güzel bir gelenek..
neden olmasın bayram sonuçta
Değil
Saçma değil
Saçma değil
Sağlıklı besleniyorum
dişlere zarar
Degil bence gelenek
Neden saçma olsun
Kurban Bayramı saçma bir kere.
Değil.
Neden saçma olsun ki
yoo ama kendim yemeği tercih ediyorum
Şeker ikram etsinler ama o şeker değil
Hayır bence
Yoooooo
Hayır asla
Saçma değil
Boş iş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?